جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 شهريور 1393     
اتصال بزرگراهی شرق به غرب شهرری

 به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز، قائم مقام شهردار منطقه 20 از بهره برداری رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید رجایی جنوب و تعدیل بار ترافیکی شبکه معابر داخلی این منطقه جنوبی خبرداد.

اصغر عطائی با بیان این خبر گفت: با بهره برداری از رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید رجایی جنوب، بخش انتهایی بزرگراه امام علی(ع) منطقه 20 که معروف به حرم تا حرم است به غرب شهرری و خیابان شهید رجایی متصل شد.

عطائی تاثیر بزرگراه امام علی(ع) را در کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهروندانی که برای عزیمت به این منطقه مذهبی و تاریخی از بزرگراه امام علی(ع) استفاده می کنند، با ورود به رمپ امام علی(ع) - شهید رجایی به سهولت و در کوتاهترین زمان بدون ورود به شبکه داخلی معابر شهری، از شرق به غرب شهرری دسترسی پیدا کرده اند.

وی به احداث 30 هزار مترمربع فضای سبز در دوطرف رمپ امام علی(ع) به شهید رجایی اشاره کرد و ادامه داد: رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید رجایی به طول 360 و عرض 8 متر احداث شده که با توزیع 2500 تن آسفالت، 1300 مترمربع بتون پاشی و 1200 مترمکعب مصالح سنگی برای تثبیت و مقاوم سازی دیواره ترانسه، همراه بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه 5 برج نوری روشنایی این مسیر را تامین کرده و برای صرفه جویی در مصرف آب نیز از سیستم آبیاری مکانیزه در فضای سبز پیرامون آن استفاده شده است اظهار داشت: با احداث میدانی به مساحت 3 هزارمترمربع و دو کنارگذر به طول 300 و عرض 6 متر، در انتهای رمپ امام علی(ع) به شهیدرجایی، دسترسی محلی بهشتی به شهیدرجایی نیز اصلاح هندسی شد تا گره ترافیکی آن محدوده مرتفع شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: