جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 شهريور 1393     
برگزاری دوره های آموزشی سومین جشنواره شکوفا در سرای محلات منطقه 13

 به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز ،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 شهرداری تهران از برگزاری دوره های آموزشی رایگان سومین جشنواره شکوفا در سرای محلات این منطقه خبر داد.

عباس رزاقی ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری سومین دوره جشنواره شکوفا و به منظور ارتقاء سطح مهارتهای مردم منطقه، کلاس های رایگان طراحان گرافیک و رسانه های دیجیتال به صورت کارگاهی در سرای محلات حافظیه، پیروزی، امامت، سرخه حصار، زینبیه و زاهد گیلانی برگزار می شود.

وی افزود: در کلاسهای طراحان گرافیک شرکت کنندگان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ، چگونگی روتوش عکس ها و شناسایی ابزارها و انعکاس تصاویر مورد آموزش قرار می گیرند.

وی همچنین در خصوص برگزاری کلاسهای رسانه های دیجیتال اظهار داشت: در این کلاسها نیز که به صورت کارگاهی برگزار می شود، با انجام چند پروژه، نرم افزار پریمایر و شناسایی ابزارهای این نرم افزار به شهروندان محله آموزش داده می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 شهرداری تهران کانون های سومین دوره جشنواره شکوفا را شامل کلاسهای رباتیک، برنامه نویسی موبایل، وبلاگ نویسی، توسعه مهارت های رایانه ای، طراحان گرافیک، بازی های رایانه ای و رسانه های دیجیتال خواند و تصریح کرد: کلاس های کارگاهی وبلاگ نویسی برای نخستین بار در سراهای محلات شهر تهران و به صورت رایگان در قالب جشنواره شکوفا برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: