جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 31 شهريور 1393     
با شروع سال تحصیلی جدید؛ ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه 12

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز ؛ شهردار منطقه 12  گفت : در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس ، حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای اجرای "طرح باز باران" و به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان به ویژه دانش آموزان ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در منطقه 12 را در دستور کار خود قرار داده است.

مهندس علی محمدنژاد در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت: در همین راستا فراهم آوردن محیطی امن از نظر ترافیکی و تامین امنیت دانش آموزان در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و محیط و معابر  اطراف مدارس  از مهمترین اقدامات شهرداری منطقه 12 در طرح باز باران است.

وی در ادامه افزود : افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای زمان بندی حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در ایستگاههای اتوبوس و تاکسی ، آموزش 1300 راننده سرویس مدارس در پارک آموزش ترافیک و الزام آنها به دریافت برچسب معاینه فنی و استفاده از برچسب سرویس مدارس  از دیگر برنامه ها برای آغاز سال تحصیلی جدید است .

مهندس محمد نژاد ضمن دعوت از دانش آموزان جهت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بیان داشت : امیدواریم  با به کارگیری تمهیدات لازم و همکاری شهروندان ، مشکل خاصی از لحاظ ترافیکی در روزهای آغازین بازگشایی مدارس در این منطقه به وجود نیاید. و اقدامات صورت گرفته مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

محمد نژاد همچنین در خصوص اجرای برنامه های ویژه برای هفته دفاع مقدس گفت : برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری معاونت اموراجتماعی و فرهنگی ، پایگاههای مقاومت بسیج ، مساجد و شورایاران در سطح نواحی شش گانه این منطقه به اجرا در می آید.

وی در ادامه افزود : در همین خصوص  نمایشگاه کتاب و عکس با عنوان " دفاع دیروز ، امروز و فردا " در پیاده راه پانزده خرداد و سبزه میدان و نمایشگاه " ادوات جنگی " ( عکس و پوستر) با عنوان " یادمان ایثار" در میدان بهارستان بر پا می شود . ضمنا مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا ، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده های معظم آنان از مهمترین برنامه های شهرداری منطقه 12 در هفته دفاع مقدس خواهد بود .

محمد نژاد در خاتمه گفت: برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی با موضوع دفاع مقدس ، مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی ، مقاله نویسی و نقاشی با موضوع دفاع مقدس ، اجرای تئاتر میدانی ، برپایی تورهای زیارتی و گردشگری (همچون بازدید از موزه دفاع مقدس ) و ... از دیگر برنامه های این منطقه در هفته دفاع مقدس خواهد بود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: