جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 شهريور 1393     
اجرای عملیات ترافیکی به تفکیک نواحی و مدارس

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت:جزئیات عملیات ترافیکی در معابر شمال تهران به تفکیک نواحی و مدارس موجود در آن‌ها در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: مترو یکی از پر استفاده‌ترین وسایل نقلیه برای دانش آموزان است که اطراف دو ایستگاه متروی تجریش و قیطریه برای سهولت توام با ایمنی در تردد دانش آموزان ایمن سازی و بهسازی می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از توقف خودروها در اطراف مراکز آموزشی، نصب تابلوهای توقف ممنوع و علائم هشداردهنده ترافیکی، ایستگاه تاکسی در مقابل مدارس و مهد کودک‌ها در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک تصریح کرد: خط کشی داخل محوطه برخی از مدارس که نیازمند کمک مالی هستند در حال انجام است تا موقعیت زمین بازی، صف‌های دانش آموزان احیا شوند.

وی اظهار داشت: در راستای طرح استقبال از مهر شماره‌ها و پیام‌های مهم ترافیکی نیز در نواحی 10گانه منطقه در معرض دید شهروندان، رانندگان سرویس‌های مدارس قرار گرفته تا هر لحظه افراد به احتیاط و دقت در ترددهای شهری تشویق کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این تمهیدات آمار تصادفات منطقه‌ای به حداقل خود در آغاز سال تحصیلی جدید برسد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس طرح نگه داشت زمستانی معابر و عملیات برفروبی، روکش آسفالت برخی از معابر دچار آسیب شده و خط کشی‌هایی که مخدوش شده‌اند با حضور کارشناسان ترافیکی این محل‌ها شناسایی و اصلاح می‌شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: