جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 شهريور 1393     
برچسب جدید سرویس مدارس رونمایی شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،رئیس سازمان تاکسیرانی صبح امروز در حاشیه رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس گفت: برچسب‌های قبلی منقضی شده است.

میثم مظفر صبح امروز در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر دیرکرد زمان رونمایی گفت: ساماندهی و برنامه ریزی در مورد سرویس‌های مدارس از چند هفته قبل آغاز شده و در آستانه مهرماه نیز نسبت به توزیع برچسب‌های جدید اقدام شده است.

وی در پاسخ به چرایی رونمایی از برچسب‌ها تنها دو روز مانده به آغاز سال تحصیلی گفت: برخی از و الدین هنوز نیز به برچسب‌های قبلی که استفاده از آنها منقضی شده است عادت دارند و احساس می‌کنند این برچسب‌ها دارای اعتبار است و روی هر خودرویی که نصب شده باشد،‌ از نظر آنان خودرو سرویس مدرسه است که بر اساس برنامه ریزی‌ها زمان رونمایی از این برچسب‌ها در آستانه مهرماه قرار گرفت تا والدین نیز با برچسب‌های جدید 94-93 آشنایی پیدا کنند.

صدور کارت شناسایی هوشمند برای رانندگان سرویس مدارس

وی همچنین از صدور کارت شناسایی هوشمند برای رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: امروز علاوه بر توزیع این برچسب‌ها، کارت‌های شناسایی هوشمند رانندگان نیز توزیع خواهد شد که با استفاده از سیستم RSID این کارت‌ها طراحی شده است و پس از متصل به دستگاه مربوطه اطلاعات راننده به صورت آنلاین در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد و می‌توان علاوه بر ثبت تخلفات گزارشی در مورد وضعیت این رانندگان اخذ کرد.

اصلاح آیین نامه انضباطی رانندگان تاکسی

استفاده از ظرفیت حداکثری رانندگان زن تاکسی‌ها

وی همچنین از اصلاح آیین نامه انضباطی رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: آموزش به عنوان یک دغدغه مهم در دستور کار قرار گرفته است و رانندگانی که میزان تخلفات آنها از یک حدی افزایش یابد نمره منفی گرفته و در دسته رانندگان پرخطر قرار می‌گیرند که باید با حضور در دانشگاه تاکسیرانی آموزش‌های ویژه و تکمیلی دیده تا مجددا بتوانند به چرخه تاکسیرانی وارد شوند.

وی همچنین از استفاده از ظرفیت حداکثری رانندگان زن تاکسی‌ها خبر داد و گفت: تا به امروز بیش از 1000 نفر زن راننده تاکسی مورد آموزش قرار گرفته و برای پوشش سرویس مدارس دخترانه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: