جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 بهمن 1392     
تخصیص بودجه کافی به حمل و نقل عمومی رعایت حقوق شهروندی است

به گزارش شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عدم تخصیص بودجه کافی به حمل و نقل عمومی را پایمال نمودن حقوق شهروندی دانست و گفت : متاسفانه همگان فکر می کنند حقوق شهروندی تنها در مقولات اجتماعی می گنجد چراکه آموزش کافی در این راستا صورت نگرفته است .

دکتر جواد هروی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو تصریح کرد : استفاده از امکانات موجود در جامعه از جمله حمل و نقل عمومی حقوقی است که شهروندان در اجتماع دارند لذا بی توجهی به این امر به منزله پایمال کردن حقوق شهروندی است .

نماینده مردم قاینات و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به یکی از علل آلودگی هوا اشاره کرد و اظهار داشت : یکی از آثار مخدوش ساختن حریم دیگران ، آلودگی هوا است.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : باید فرهنگ سازی لازم در خصوص حقوق شهروندی صورت پذیرد و شهروندان از حقوق خود اطلاع داشته باشند و بدین وسیله حریم دیگران را نیز تشخیص دهند .

دکتر جواد هروی ضمن بیان اینکه متاسفانه در حوزه تخصیص بودجه خصوصا در بحث توسعه حمل و نقل عمومی شهروندان عملکرد مناسبی صورت نگرفته است و عواقب آن نیز در نظر نداشتن بودجه کافی برای حمل و نقل عمومی است عنوان کرد : شهروندانی که با حقوق خود آشنایی ندارند مطمئنا دارای مسئولینی بیگانه با مفهوم حقوق شهروندی هستند .

نماینده مردم قاینات و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی در انتهای سخنان خود خاطر نشان کرد : تخصیص بودجه کافی به حمل و نقل عمومی به نحوی پاسداشت حقوق اجتماعی و قابل احترام است اما متاسفانه انصاف اخلاقی در این خصوص نهادینه نشده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: