جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 شهريور 1393     
بحران آب را جدی بگیرید

 

1409653561301_isna-9.jpgنماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران آب، گفت: مسوولان باید این معضل را بیش از پیش جدی بگیرند.

 

 

 

حجت‌الاسلام "سیدمحمد موسوی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه مشکل کم‌آبی به واسطه عدم اهتمام جدی طی سال‌های گذشته، امروز به صورت غیرمحسوس به یک معضل تبدیل شده و اکنون آثار منفی آن محسوس است، افزود: بی‌تردید جدی‌ترین اقدامی که می‌توان امروز در این زمینه انجام داد، مدیریت صحیح آب است که باید به جد به آن پرداخته شود.

وی، نبود آمایش را از مشکلات موجود در کشور برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که سرمایه‌ گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت و کشاورزی به صورت مقطعی صورت گرفته و برنامه جامع و نگاه کلانی در این زمینه وجود نداشته است، لذا برای برون‌رفت از این مشکل باید با برنامه‌ریزی دقیق و آمایش، انگیزه سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در ادامه از سیاست‌زدگی به عنوان یکی از آفت‌های جامعه برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه استان زنجان بسیار سیاست‌زده است که برای رفع این آفت باید سیاست‌زدگی را مهار کرده و منافع جمعی را بر منافع شخصی در اولویت قرار دهیم که با این رویکرد، قادر خواهیم بود بسیاری از مشکلات را در این حوزه مرتفع کنیم.

موسوی همچنین از مجلس کارآمد به عنوان یکی از ابزارهای مهم در توسعه جامعه یاد کرد و با اشاره به اینکه قانون‌گذاری و نظارت از وظایف نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس، امروز وظیفه سنگینی بر عهده دارند، لذا نباید با واکنش‌های غیرمعقولانه در برابر وظایف ذاتی مجلس، مانع از انجام خواسته‌های مردم که به عنوان یک تعهد بر دوش نمایندگان مجلس گذاشته شده است، شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: