جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 شهريور 1393     
برپایی بزرگترین نمایشگاه دفاع مقدس در منطقه 15

 به گزارش شهرداری نیوز،شهردار منطقه 15 در نشست خبری ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس به تشریح ویژه برنامه های این هفته پرداخت.

 شهردار منطقه در این نشست با اشاره به اینکه مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور به مدت یک هفته برگزار می شود، افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در بوستان خلیج فارس با حضور نمایندگان همه دستگاه ها و مسئولین شهری ساعت 16 همانروز برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این نمایشگاه غرفه های عکس، پوستر، کتاب و سازهای دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.

دکتر انجمنی از برپایی همایش راهپیمایی خانوادگی در روز جمعه مورخ 4 مهر خبرداد و گفت: شرکت کنندگان مسیر بوستان پردیس بانوان تا بوستان خلیج فارس را با همراهی مسئولین طی خواهند کرد.

شهردار منطقه 15 با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس افزود: این برنامه 5 مهر با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در مسجد ولیعصر(عج)  برپا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گرامیداشت این هفته پرداخت و گفت: ما وارث نسلی هستیم که در اوج مظلومیت و با کمترین امکانات نظامی در مقابل تمامی دنیای کفر و الحاد که به پشتیبانی کشور بعثی عراق و تحمیل کننده جنگ آمده بودند، دفاع کردیم و ایستادیم.

دکتر انجمنی با اشاره به اینکه بر سر خوان گسترده ای نشسته ایم که توسط امام شهدا، شهدا و جانبازان و رزمندگان گسترده شده، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و وفاق و پیروی از ولی فقیه این راه را ادامه دهیم و این در واقع همان عزم ملی است که در زمان دفاع مقدس هم داشتیم.

شهردار منطقه با تاکید به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: همه ما در این مدیریت جهادی تلاش می کنیم تا به دنیا ثابت کنیم که به قول دکتر قالیباف مدیریت دینی کارکرد دارد و به برکت خون پاک شهدا اولین کارکرد آن دفاع است.

دکتر انجمنی در پایان یادآور شد: در راس این ستاد آیت ا.. وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در جنوبشرق تهران هستند که با همکاری بسیج وسپاه پاسداران، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، اوقاف و سایر ادارات و بهره گیری از ظرفیت مساجد، شورایاران، سرای محلات و NGO ها قرار است چند کار بزرگ و هماهنگ را برای  به تصویر کشیدن دستاوردهای دفاع مقدس انجام دهیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ غفاری فرماندهی ناحیه مالک اشتر، دولت آبادی رییس بنیاد شهید منطقه و نمایندگان آموزش و پرورش و ستاد رسیدگی به امور مساجد شرق تهران به تشریح برنامه های دفاع مقدس در این ایام پرداختند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: