جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 شهريور 1393     
عملیات ساخت قسمت غربی گذرگاه شرقی غربی ملبورن آغاز شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،فرمانداری ایالت ویکتوریا در استرالیا عنوان می کند که عملیات حفاری و ساخت در بخش شرقی غربی گذرگاه اتصالی شرق به غرب ملبورن آغاز شده است.

این عملیات اولین مرحله از پروژه گذرگاه شرقی غربی ملبورن است و گذرگاه شرقی را با هزینه ای در حدود 8 تا 10 میلیارد دلار به کمربندی غربی اتصال می دهد.

با این حال،کل پروژه گذرگاه شرقی غربی یک بزرگراه 18 کیلومتری خواهد بود که آزادراه شرقی را با هزینه ای در حدود 18 میلیارد دلار به کمربندی غربی ملبورن اتصال می دهد.

معاون وزیر زیر ساخت و توسعه ناحیه ای استرالیا گفت:"امروز گام مهمی را در جهت ارائه گذرگاه شرقی غربی که هزاران فرصت شغلی در زمان ساخت ایجاد می کند را برداشته ایم.این گذرگاه همچنین باعث کاهش مدت زمان سفر های شهری می شود و با کاهش ازدحام ترافیک این منطقه منافع اقتصادی زیادی را ایجاد می نماید.

به دلیل این که روزانه 200000 وسیله نقلیه از پل وست گیت تردد می کنند،این بسیار حیاتی است که گذرگاه جدیدی برای رفت و آمد کنندگان ساخته شود و بدینوسیله افراد در ازدحام ترافیک معطل نمی شوند و زمان خود را صرف فعالیت های بهتری می نمایند.

فرماندار ویکتوریا اعلام کرد:"شروع عملیات حفاری و زمین شناسی گام مهمی در به اتمام رساندن پروژه 18 کیلومتری این گذرگاه است."

"همانطور که بخش غربی این گذرگاه وارد فاز عملیاتی می شود،تحقیقات ژئو تکنیکی بیشتری در زمینه این پروژه صورت می گیرد.طی ماه های آینده مکان قطعی ساخت این پروژه توسط تیم مشاوره ژئو تکنیکی مشخص خواهد شد."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: