جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 بهمن 1392     
آماده باش شهرداری تهران برای اجرای با شکوه مراسم 22 بهمن

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش کامل شهرداری تهران به منظور اجرای هرچه با شکوهتر مراسم 22 بهمن خبر داد .

 مهندس مجتبس عبداللهی در نشست خبری با اشاره به اقدامات شهرداری تهران به مناسبت 22 بهمن گفت : همه ساله شهرداری تهران تلاش دارد تا این روز هر چه با شکوهتر برگزار شود و در این راستا امسال نیز همزمان با ایام دهه فجر اقدامات مختلفی انجام شده است .

 

وی افزود : مسیر خیابان آزادی و انقلاب تغییرات محسوسی داشته و به مناسبت 12 بهمن نیز فضا سازی ها در حرم مطهر و بهشت زهرا صورت گرفت و همچنین در مسیر ورود حضرت امام نیز فضاهای مختلف تبلیغاتی صورت گرفت و دو دستگاه تلویزیون شهری در بهشت زهرا و مرقد نصب شد .

 

عبداللهی با اشاره به اقدامات صورت گرفت به مناسبت 22 بهمن اظهار کرد : آماده سازی میدان آزادی ، تهیه 20 بالن در مسیر آزادی ، نصب عکس شهدا در طول مسیر انقلاب و نصب 20 سازه حجمی با مفاهیم خاص یوم الله دهه فجر و فضا سازی میادین بزرگ شهر ، نصی پرچم های جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف ، نورپردازی محور انقلاب – ولی عصر و غیره از جمله اقدامات انجام شده بوده است .

 

معاون شهردار تهران تصریح کرد : سازمان پارک ها و فضای سبز ، استقرار 140 دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و نیروهای این سازمان در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن ، ساماندهی دستفروشان در بعد از راهپیمایی این روز در مسیر ، نصب سرویس های پرتابل بهداشتی و غیره از دیگر اقدامات انجام شده به این مناسبت است .

 

عبداللهی افزود : نظافت و پاکیزگی شهر به طور ویژه مورد توجه است و جانمایی و استقرار دقیق همه امکانات و ظرفیت های شهرداری انجام شده است .

 

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی به این مناسبت گفت : 130 ایستگاه فرهنگی با 200 غرفه در طول مسر ، اجرای ویژه برنامه در 500 مسجد تهران ، اقامه نماز جماعت در طول مسیر از برنامه های فرهنگی است .

 

وی تصریح کرد : حمل و نقل عمومی از جمله تاکسیرانی ، اتوبوسرانی ، مترو به طور کامل در خدمت شهروندان هستند تا مسیر تردد برای آنان تسهیل شده و انتقال شهروندان به آسانی صورت گیرد .

 

عبداللهی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه و اقداماتی که پیش بینی شده است امسال نیز مراسم 22 بهمن با شکوه هرچه تمامتر انجام شود . 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: