جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 شهريور 1393     
افزایش 20 درصدی حجم مسافران مترو با آغاز سال تحصیلی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ،مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه با بیان اینکه پیش بینی می شود مسافران مترو با آغاز مهرماه 15 تا 20 درصد افزایش یابند گفت: در این ایام با تمام طرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی می کنیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش حجم سفرها باشیم.

محسن نایبی افزود: در حال حاضر به طور معمول حدود 2 میلیون و 500 هزار مسافر با مترو سفر می کنند که پیش بینی می شود این تعداد در مهرماه به بیش از 3 میلیون نفر در روز برسد.

وی از رايگان بودن خدمات مترو تهران براي دانش آموزان و دانشجويان در روز اول مهر خبر داد و گفت: پيش بيني مي شود كه در روز اول مهر مترو بيش از صد هزار دانش آموز و دانشجو را جابجا كند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: اكنون برنامه ريزي لازم براي به كارگيري حداكثر توان در تمامي بخشها صورت گرفته است كه براين اساس 555 واگن به صورت كامل تعمير، بازبيني و نظافت مي شوند تا به بهترين نحو آماده خدمات رساني باشيم.

وی درباره  افزايش حركت قطارها گفت: فاصله گذر قطارها مثل روزهاي عادي است اما اين آمادگي وجود دارد كه در زمان ازدحام قطارهاي فوق العاده براي جابجايي بهتر و سريعتر مسافران انجام شود.

نايبي با بيان اينكه از آغاز سال تحصيلي زمان تردد قطارها در خط سه افزايش مي يابد تصريح كرد: اكنون خط سه از ساعت 7 تا 20 فعال است كه از ابتداي مهر تردد قطارها ساعت 5:30 صبح از مبادي حركت آغاز و تا 22:30 دقيقه با فاصله گذر 15 دقيقه ادامه خواهد داشت.

وي با تاكيد بر آماده باش اورژانس در ايستگاههاي امام خميني (ره)، علم و صنعت، صادقيه، كرج، شهرري و بهشتي گفت: حضور عوامل انتظامات جهت ساماندهي ورودي و خروجي ايستگاههاي مترو مخصوصا در ايستگاههاي شلوغ نظيرايستگاههاي پانزده خرداد، امام خميني (ره) و صادقيه هم در نظر گرفته شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: