جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 شهريور 1393     
8 هزار کارت هوشمند سرویس مدارس برای تاکسیرانان متقاضی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و آموزشی و رئیس مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طرح هوشمند سرویس مدارس شهر تهران برای همه رانندگان متقاضی این طرح در نظر گرفته شده اما پیش بینی اولیه ما برای 8 هزار نفر است.

 حسن اشتری معاون فرهنگی آموزشی و رئیس مرکز آموزش سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: پیرو توافق بین اعضای کارگروه شهر تهران که متشکل از سازمان تاکسیرانی، سازمان حمل و نقل ترافیک و سازمان آموزش و پرورش و شرکت واحد اتوبوسرانی  است  از اول تا پایان مهر ماه امسال خودروهایی  که متقاضی و حائز شرایط باشند می توانند در طرح سرویس مدارس شرکت کنند.

وی افزود: در این طرح خودروهایی که دارای معاینه فنی، بیمه خودرو و عدم سوء پیشینه و دارای سلامت روحی و جسمی هستند می توانند در دوره آموزش که سازمان تاکسیرانی شهر تهران در نظر گرفته شرکت کنند و کارت هوشمند خود را دریافت نمایند.

 اشتری در ادامه تأکید داشت: رانندگانی که اخلاق حرفه‌ای وقوانین راهنمایی و رانندگی را دارند و جزء رانندگان پر خطر نباشند مجاز به گرفتن کارت هوشمند سرویس مدارس می‌شوند همچنین این رانندگان با گشت‌های نظارتی و پلیس راهور و مدارس شهر تهران تا پایان سال نظارت خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: