جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 شهريور 1393     
معروف ترین سارقان دنیا/عکس

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دزدی یک جرم محسوب می شود حتی اگر یک دانه کشمش را کسی بدزد. این عمل ناپسند ;I که انواع مختلفی مانند کلاهبرداری یا جعل اسناد دارد، همیشه با جریمه های مختلف مانند زندان همراه است که همین باعث فراری شدن سارقین می شود. هیچ سارقی دوست ندارد که به چنگ قانون افتاده و محکوم به سرقت شود به همین دلیل از هر راهکاری استفاده می کند. در طول تاریخ سارقینی بوده اند که به دلایل مختلف از انجام خلاف های سنگین گرفته تا فرارهای مختلف بسیار معروف شده اند.

*فرانک ویلیام آبگنال

یکی از مشهورترین مجرمان تاریخ "فرانک ویلیام آبگنال" نام دارد. این مرد یک سارق، جاع و کلاهبردار حرفه ای است که 8 بار با شناسنامه و هویت های مختلف مجرم شناخته شد. او چندین بار به عنوان خلبان، دکتر و وکیل دست به کلاهبرداری زده است و فیلم معروف "اگه می تونی منو بگیر" از روی شخصیت وی ساخته شده است. این مرد پس از دستگیری کمتر از 5 سال در زندان بود و سپس در شغل جدیدش یعنی مشاور امنیتی در پلیس فدرال آمریکا مشغول به کار شد.

*نات وارلال

"میتلش کومار سرویستاوا" بیشتر به عنوان ناتوارلال شناخته می شود. این مرد میلیون ها دلار از مردم کلاهبرداری کرد به گونه ای در دوران فعالیتش کسی نبود که از وی ضربه نخورده باشد. بزرگترین کلاهبرداری های این مرد فروش ساختمان پارلمان هند آن هم با 545 نماینده ای که در آن مشغول کار بودند. همچنین وی چند اثر باستانی مانند تاج محل را هم فروخته بود. این مرد چندین بار دستگیر شد اما همیشه قبل از رسیدن به زندان موفق به فرار می شد. آخرین بار در سال 1996 در حال انتقال به زندان دیده شد و پس از آن تا سال 2009 که خبر مرگش رسید کسی او را ندید.

*ورپان

این مرد یکی از بزرگترین مجرمان در طول تاریخ است که توانست برای مدت 20 سال بدون اینکه دستگیر شود در جنوب هند هرکاری که دلش می خواهد انجام دهد. ورپان به عنوان یک دیو در جنگل های جنوبی هند شناخته می شد و از سال 1987 که برای اولین بار یک افسر جنگلبانی را کشت، قتل های زنجیره ای و کشتار خود را آغاز کرد. او هر ساله میلیون ها دلار از قاچاق مواد مختلف سود می کرد. این مرد نهایتا پس از 20 سال جرم و جنایت در سال 2004 به دست نیروهای ویژه ارتش کشته شد.

*جسی وودسون جیمز

یکی از مشهورترین سارقان کل تاریخ جسی جیمز است. این مرد به طور گسترده ای بانک های مختلف آمریکا را سرقت کرده است و همیشه خودش را از جمله مهمترین سارقان تاریخ می دانست. او علاقه خاصی به مطبوعات داشت و معمولا کاری انجام می داد تا در روزنامه ها از او یاد شود. این مرد نهایتا پس از سال ها جرم و جنایت توسط یکی از اعضای گروه خودش به قتل رسید. روز کشته شدن جسی جیمز به عنوان یک روز بزرگ در مینسوتا شناخته می شود و مردم در این روز جشن بزرگی می گیرند.

*بیل میسون


"بیل میسون" یک سارق بزرگ جواهر در آمریکا بود که به نام سلطان سرقت جواهر شناخته می شد. این مرد در کتاب زندگی نامه اش اعتراف کرد که نزدیک به 35 میلیون دلار جواهر را سرقت کرده است. او برای سرقت خود به مهمانی های بزرگ می رفت و سعی می کرد جواهرات را از افراد مشهور بدزد تا در اصل بودن آن ها شکی نباشد او حتی یکبار مدال المپیک یک شناگر را دزدید. در سال 2010 از روی کتاب زندگی نامه بیل میسون فیلی به نام سطان سرقت جواهر ساخته شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: