جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 شهريور 1393     
تهران فردا خنک‌تر می‌شود

تسنیم: امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: بیش‌ترین کاهش دما امروز در کرج با 7 و قزوین با 4 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که استان‌های اردبیل و مازندارن امروز با 3 و کرمان با 4 درجه کاهش دما مواجه است، گفت: در جنوب کشور بندرعباس و کیش هوایی مه‌‌آلود به دلیل 80 درصد رطوبت نسبی پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که در 2 روز آینده  برای خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت، افزود: برای سواحل شمال ماندگاری هوای خنک از امروز تا پنج‌شنبه حاکم است و 5 درجه افت دما را شاهد خواهیم شد؛ درواقع بارش باران و رعدو‌برق و وزش باد برای این منطقه شاهدیم.

نقشینه با بیان این‌که دریای خزر امروز و فردا مواج است، گفت: برای تهران امروز آسمانی صاف و آفتابی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است و طی 3 روز آینده در ارتفاعات تهران افزایش ابر خواهیم داشت؛ دمای امروز تهران 33 و فردا 32 درجه‌سانتی‌گراد خواهد بود؛ درواقع امروز دو درجه کاهش دما داشته و فردا نیز تهران خنک‌تر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که نیمه شرقی کشور فردا اندکی گرم‌تر خواهد شد، ادامه داد: بارش‌ها بیشتر امروز از اوایل شب در استان‌های شمالی، اردبیل و سرعین است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: