جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 شهريور 1393     
ایالت میشیگان تکنولوژی ارتباطی وی 2 آی را در مترو شهر دیترویت بسط و گسترش می دهد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،کمیته حمل و نقل ایالت میشیگان آمریکا با همکاری جنرال موتورز،کمپانی فورد و دانشگاه میشیگان ائتلافی را به منظور بسط و گسترش تکنولوژی ارتباطی  وی 2 آی در زیر ساخت های متروی شهر دیترویت ،تشکیل می دهند.دوربین ها و حسگر ها در مسیری به طول بیش از 120 مایل که شامل آزادراه والتر روتر و آزادراه آی 49 فورد خواهد بود، نصب خواهد شد.

به هرصورت کمیته حمل و نقل ایالت میشیگان  در ابتدا قصد دارد تا مسیر 50 مایلی آی69 و آی 696 در مترو دیترویت را به این تکنولوژی مجهز نماید.

مدیر حمل و نقل کمیته حمل و نقل ایالت میشیگان بیان می کند :"هدف این کمیته رساندن مرگ و میر ناشی از حوادث جاده ای به صفر  است،بواسطه این تکنولوژی خودرو ها می توانند با سایر خودرو ها و ابزار های زیر ساختی جاده ارتباط برقرار کنند و این مسئله باعث بالا بردن ایمنی در حمل و نقل می شود."

وی همچنین افزود:"این اهداف بسیار بزرگ به نظر می رسد،اما کاری ست که از عهده کمیته حمل و نقل میشیگان بر می آید.همه ما می دانیم که در تامین ایمنی حمل و نقل جاده ای ،خودرو سازان و مهندسان طراحی جاده ها پیشگام هستند،اما نباید سهم خطا های انسانی در به خطر انداختن این ایمنی  و تصادفات ، فراموش کرد.

"این طرح بزرگ مشارکت بخش خصوصی و دولتی را در سرمایه گذاری می طلبد، و همچنین به کمیته این اجازه را می دهد تا ارتباطات میان خودرو ها با یکدیگر و ابزار های زیر ساختی جاده را به آزمایش بگذارد و بدینوسیله از ایجاد تصادفات جلوگیری کند  و در نهایت  ایمنی را افزایش دهد و جان هزاران نفر را در سال از مرگ نجات دهد.

در ضمن،تعدادی از کمپانی های میشیگان در حال ساخت تکنولوژی ارتباطی خودرو به خودرو هستند.

هردو تکنولوژی وی 2 آی و وی 2 وی قابلیت ایجاد ارتباط خودرو به خودرو و ارتباط با ابزار های زیر ساختی جاده را دارا می باشند.اطلاعاتی که از این طریق ذخیره می شود در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت و پتانسیل های ایجاد خطر کاهش می یابد.

مدیر کمیته حمل و نقل میشیگان در بیانیه ای اعلام کرد:"تکنولوژی وی 2 وی باعث توقف ناگهانی خودرو در مه می شود و بدین طریق به راننده این امکان را می دهد تا عکس العمل مناسبی در این شرایط داشته باشد.

شرکت فورد متعهد شده تا تحقیقات برای این فناوری که مسئله مهمی برای سیستم حمل ونقل است را به زودی کامل کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: