جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 آذر 1392     
لوح تقدیر دانشگاه صنعتی شریف برای معاونت ترافیک
پروژه­های ترافیکی با مشورت دانشگاه­های معتبر کشور اجرا می­شود

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ،در این تقدیرنامه استفاده بهینه، موثر و کارآمد از دانش، تجارب و مهارت­های موجود در سازمان­ها به عنوان مهم­ترین عامل در فراگیری قابلیت­های مدیریتی نام برده شده است.

همچنین در تقدیرنامه مذکور که به امضای دکتر رضا روستا آزاد رییس دانشگاه صنعتی شریف رسیده، ارزش­آفرینی از امکانات فکری و دانش محور مورد تاکید قرار گرفته و آمده است: این مهم در فرآیند تصمیم­گیری و سیاست­گزاری، توسعه پایدار و متوازن را به دنبال دارد

معاون شهردار تهران نیز در این ارتباط گفت: تا کنون از مشاوره دانشگاه­های مهم کشور در اجرای پروژه­های ترافیکی در تهران استفاده کرده­ایم و از این به بعد نیز با جدیت بیشتر از مشورت دانشگاه­های معتبر کشور به این منظور استفاده خواهیم کرد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی از شهرداری تهران به عنوان طلایه­دار شهرداری­های کشور در نوآوری­های شهری نام برد و افزود: مدیریت شهری تهران با در دسترس قرار دادن دست­آوردهای خود سعی کرده تا تجارب موجود در پایتخت را به سایر شهرها و کلان شهرهای کشور منتقل کند.

وی با اشاره به این که سعی کرده­ایم حوزه حمل و نقل و ترافیک را به مجموعه­ای دانش محور تبدیل کنیم، اظهار کرد: به همین منظور تمام توان خود را به کار بسته­ایم تا در تصمیم­گیری­ها و سیاست­گزاری­ها خود مولفه­هایی مانند توسعه پایدار و متوازن و حفظ محیط زیست را مورد توجه قرار دهیم.

مهندس تشکری هاشمی با بیان این که بدون تردید تجمیع تجارب مدیریت­های شهری در کشور باعث هم­افزایی دانش موجود در شهرداری­ها می­شود، تصریح کرد: علاوه بر کلان شهرها و مراکز استان­ها، بعضاً حتی در شهرهای کوچک نیز شاهد اجرای پروژه­هایی هستیم که می­توانند الگوی سایر شهرهای کشور باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: دوره آزمون و خطا سپری شده و از این رو مدیریت شهری تهران سعی دارد تا با استفاده از تجارب موفق جهانی که در شهرهای مختلف دنیا آزموده شده، از منابع و فرصت­های محدود به بهترین شکل ممکن به نفع شهر و شهروندان استفاده کند.

گفتنی است «سومین همایش مدیریت شهری» طی روزهای بیستم و بیست و یکم آذر ماه از سوی دفتر مطالعات شهری دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه برگزار شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: