جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 شهريور 1393     
نواقص سیستم های وسایل نقلیه سنگین در دبی اصلاح می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،مقامات راه و ترابری دوبی با هدف جلوگیری از تصادفات و افزایش ایمنی جاده ها،نواقص سیستم خودرو های سنگین را اصلاح می کنند.

توسط سیستم های کاوش وفناوری های هوشمند می توان نقص فنی خودرو های سنگین را اصلاح کرد و تصادفاتی را که به خاطر این دسته از خودرو رخ می دهد را به حداقل رساند.این سیستم همچنین می تواند وسایلی که با استاندارد های اداره راه و ترابری تطابق ندارند را شناسایی کند و موجبات متوقف ساختن فعالیت های این وسایل را فراهم نماید. و بدینوسیله این سیستم موجب بالا رفتن سطح ایمنی جاده ها می شود.

"این سیستم یک سیاست کارآمد را پیش روی اجرا کنندگان قوانین می گذارد و از یک فناوری هوشمند برخوردار است."

یک عضو هیئت مدیره اداره  راه و ترابری دوبی گفت:این سیستم با فناوری هوشمند خود در تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، اداره راه و ترابری و پلیس دوبی و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین را قادر می سازد تا سطح  ایمنی استفاده از این دسته از خودرو ها  را تا حد قابل قبولی به استاندارد نزدیک کنند.

اداره راه و ترابری دوبی با مطالعات گسترده ای که با همکاری متخصصان در زمینه ایمنی حمل و نقل خودرو های سنگین انجام داده است ،به یک مدل کامل در این رابطه دسترسی پیدا کرده که این شهر را در این زمینه پیشگام می کند.

بر طبق اظهارات مقامات راه و ترابری دوبی،خودرو های سنگین مسئول رخ دادن 20 درصد از تصادفات در کشور دوبی هستند.

رئیس پلیس شهر دوبی در این رابطه اظهار داشت:بواسطه این سیستم کاربران و صاحبان شرکت های این دسته از خودرو می توانند رانندگان متخلف را شناسایی کنند،شرایط کاربری کامیون ها را بسنجند و شرایط ایجاد ایمنی را برطبق استاندارد های لازم بررسی کنند تا میزان حوادث ناشی از عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در جاده ها و مسیر ها کاهش پیدا کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: