جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 شهريور 1393     
سرمایه گذاری بانک جهانی در زمینه بهبود جاده های هند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،بانک جهانی و دولت هند تفاهم نامه ای اعتباری به مبلغ 107 میلیون دلار به منظور ساخت پروژه مسیر میزورام 2 در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل بین بنگلادش و میانمار،امضا کردند.

این پروژه با هدف افزایش بازرگانی بین این دو ناحیه صورت می گیرد.این گذرگاه به بنگلادش تبادل تجاری در ناحیه شمال شرقی هند را تسهیل می کند.

اتصال میزورام پتانسیل های تجاری بزرگی را در ناحیه شمال شرقی هند با کشور های جنوبی و شرقی آسیایی برقرار می کند.

مدیریت بانک جهانی در کشور هند،گفت:این گذرگاه به صورت استراتژیک بین میانمار و بنگلادش قرار گرفته است و تجارت را در نواحی شمال شرقی هند تسهیل می کند.

بدین وسیله این کشور ها می توانند صادرات و واردات را با قیمت های ارزان تر و آسان تر انجام دهند و مصرف کنندگان می توانند از قیمت های بهتر و انتخاب های بیشتری بهره بگیرند.

این پروسه به منظور توسعه 91 کیلومتر از جاده که کار طراحی آن به پایان رسیده است،استفاده خواهد شد.همانطور که مطالعات و طراحی های 330 کیلومتر از کریدور شمال شرقی هند در میزورام که به بنگلادش اتصال پیدا می کند،انجام شده است.

این پروژه همچنین برنامه مدرن سازی بخش جاده ای را تحت پوشش قرار می دهد که قرار است تکنولوژی های جدید را به منظور ساخت جاده هایی با صرفه اقتصادی و سیستم مدیریت افزایش ایمنی  جاده ها معرفی کند و برنامه های عملیاتی پروژه ها را از شکل ایالتی و محلی به یک آژانس مدرن و استاندارد بسپارد.

مدیر وظایف پروژه های بانک جهانی و سرپرست ارشد حمل و نقل گفت:بهبود وضعیت اتصالات حمل و نقل نقش حیاتی در رشد ناحیه میزورام که منطقه ای مرتفع،دور افتاده و کوهستانی است را ایفا می کند.

اتصالات بهتر کمک می کند تا از هزینه های سفر های مسافران کاسته شود و دسترسی ایمن تر و سریع تری را به مصد فراهم می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: