جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
افزایش 2 برابری فضای نمایشگاه بوستان ولایت به دلیل حجم انبوه خریداران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ، با گذشت چهار روز از آغاز نخستین نمایشگاه نوشت افزار و پوشاک بانوان "باز باران" که در 10 نقطه شهر برپاست ، استقبال مردمی گسترده ای از این مجموعه نمایشگاه ها به عمل آمده است.

یکی از دلایل این استقبال وسیع، عرضه کالاها و نوشت افزارهای شرکت های داخلی با طرح های بومی – ملی است به طوری که آمارها و صحبت های شهروندان حاکی از آن است که گرایش آنها بیشتر به سمت خرید نوشت افزاری با نمادهای ایرانی است.

درمیان محصولات عرضه شده در این نمایشگاه محصولات شهر موش ها و شکرستان به ترتیب در رتبه یک و دوم فروش قرار دارند و بقیه شرکت های داخلی شرکت کننده در این نمایشگاه نیز فروش موفقی داشته اند.

همچنین در گروه اقلام عرضه شده در نمایشگاه دفتر ، لوازم التحریرو کیف مدرسه بیشترین فروش را داشته اند.

بر اساس این گزارش ، این نمایشگاه در 10 نقطه تهران در حال برگزاری است که برج میلاد ،فرهنگسرای اشراق و بوستان ولایت به ترتیب بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده اند.

نکته جالب توجه این است که با توجه به استقبال گسترده شهروندان منطقه 19تهران از نمایشگاه بوستان ولایت و حجم انبوه خریداران، مسئولان برگزاری نمایشگاه تصمیم گرفته اند ظرف 24 ساعت آینده فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه را به دو برابر ظرفیت موجود برسانند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: