جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
سازمان کارت متخلفان راباطل کرد

فارس: هادی آیت‌الهی در خصوص آخرین شرایط تمدید قرارداد کی‌روش و موضوعات روز فوتبال ایران گفت و گویی را انجام داده است که متن آن در زیر می‌آید:

 

موضوع تمدید قرارداد کی‌روش به کجا رسید؟

حرف آخر را در این جریان کفاشیان خواهد زد. کی‌روش نیزباید بهحرفی که رئیس فدراسیون روز جمعه در جمع خبرنگاران زده بود، توجه ویژه‌ای داشته باشد، چراکه کفاشیان تنها نماینده هیأت رئیسه است که مجوز صحبت با کی‌روش را دارد، بنابراین حرف آخر را رئیس فدراسیون می‌زند و او فقط باید در این مورد پاسخگو باشد.

آخرین چیزی هم که می‌دانم همان هست که کفاشیان در مصاحبه‌اش اعلام کرد و کسی هم جز او در این قضیه ورود نمی‌کند.

نسخه نهایی برای کی‌روش ایمیل شده است؟

در جریان این موضوع نیستم اما کی‌روش هم از جریانات موجود بی‌اطلاع نیست و از همه چیز خبر دارد.

با این اوصاف چقدر اطلاع دارید کی‌روش به ایران بیاید؟ البته شنیده می‌شود که کفاشیان هم در این زمینه دلسرد شده است؟

کفاشیان هم انتظار دارد بعد از این همه مدت (4 سال) که پای کی‌روش ایستاده، او هم تمکین کند و مواردی که فدراسیون می‌خواهد را مدنظر قرار دارد.

دلسردی کفاشیان صحت دارد؟

من چنین چیزی را احساس نمی‌کنم. بندهای قرارداد دوطرفه است. همانطور که فدراسیون نظرات کی‌روش را پذیرفته است، کی‌روش هم باید نظرات فدراسیون را پذیرفته و از مواضعش کوتاه بیاید.

اما کی‌روش در آخرین گفت و گوی خود با فارس لحظاتی قبل از تهران گفته بود که هرچه که فدراسیون گفته بود، قبول کرده است.

نظر آقای کفاشیان شرط اصلی است. کی‌روش فرد است، اما کفاشیان یک مجموعه‌ وابسته به نظام است،بنابراین رئیس فدراسیون باید سیاست‌های نظام را در نظر گرفته و اعمال کند. پس کی‌روش باید نقطه نظرات فدراسیون را بپذیرد.

آقای کفاشیان به صراحت اعلام کرد که پیشنهاد لیدز یونایتد به کی‌روش، بازارگرمی است. در این مورد چه نظری دارید؟

اگر قرار بود کی‌روش پس از جام جهانی به جایی برود، حتما او را مدنظر قرارداده و می‌بردند. کی‌روش گزینه‌ای بهتر از ایران ندارد، اما باید او نقطه نظرات فدراسیون را هم بپذیرد.

صحبت با گزینه‌های جایگزین آغاز شده است؟

اصلا چنین بحثی وجود ندارد. اسم‌هایی هم که مطرح می شود در حد گمانه‌زنی است.

سردار کمالی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است،منتشر شدن اسامی بازیکنانی که کارت‌ معافیت‌شان ابطال شده برعهده فدراسیون است، در این خصوص فدراسیون برنامه‌ای دارد؟

این موضوع در اختیار سازمان لیگ است و سازمان لیگ بر اساس دستورالعمل‌هایی که دارد، اقدام می‌کند.

ما برابر دستورالعمل‌هایی که داریم، اگر بازیکنان مجوز قانونی برای بازی در لیگ برتر نداشته باشند، کارت‌هایشان باطل می‌شود و جلوی بازی کردن آنها گرفته خواهد شد.

موضوع پیشنهاد فدراسیون فوتبال به صداوسیما چیست؟

گمان نمی‌کنم این خبر صحت داشته باشد، اگر هم باشد من در جریان نیستم. در مورد حق پخش، ما فقط حقطبیعی خود را طلب کرده‌ایم. بیش از 340 میلیارد هزینه لیگ ایران است، حدود 160 میلیارد آن را از تبلیغات محیطی تأمین کردیم و بقیه آن را باید از حق پخش تأمین کنیم و حرف غیرقانونی هم در این مورد نزده‌ایم. البته این حق قانونی باشگاه‌هاست، چوناصل اول فوتبال حرفه‌ای حق پخش است و اگر حقوق قانونی ما پرداخت نشود باید نام حرفه‌ای را از روی لیگمان برداریم. ما زمانی می‌توانیمبه این مسأله ادعا داشته باشیم که باشگاه‌هایمان زیان‌ده نباشند و بتوانند از حقوق طبیعی خود استفاده کنند که یکی از اصلی‌ترین حقوق طبیعی آن حق پخش است.

 از تیم امید چه خبر؟

با کمک رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک، 5 بازیکنی که مانده بودند را در کمتر از 24 ساعت به چین اعزام کردیم. دیروز تمرینات این تیم آغاز شده و امروز پیگیری می‌شود تمرینات. این تیم فردا با چین بازی می‌کند.

مشکلارت مربیگری کاروالیو، مربی تیم امیدحل شده است؟

کاروالیو از اول هم مشکلی نداشت.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: