جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در منطقه 9

به گزارش شهرداری نیوز ، شهردار منطقه 9 با اشاره به سال جدید تحصیلی از اجرای 30 عنوان برنامه آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی طرح باز باران در سطح محلات 8 گانه منطقه خبر داد.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: طرح استقبال از مهر با عنوان " باز باران" و با هدف اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ و در راستای کمک به ارتقای خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان در سطح مدارس محدوده اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: برهمین اساس تجهیز، بهسازی و نوسازی، ایمن سازی و بازسازی محیطهای آموزشی نیز در دستور کار قرار گرفته که بخشی اعظمی از آن طبق زمان بندی انجام شده و بقیه تا آغاز سال تحصیلی جدید ادامه دارد.

حسینی افزود: براساس نیازسنجی صورت گرفته توسط کارشناسان ، بیشترین اعتبار در راستای فعالیتهای عمرانی مدارس و در قالب تجهیز و بازسازی هزینه شده است.

وی ادامه داد: طرح تبلیغی نسیم بهشت ، آموزش های محیطی و غیر حضوری ، توزیع بسته های آموزشی فرهنگی و سلامت محور ، برگزاری دوره های آموزشی سلامت محور ، اجرای تئاتر و نمایش های میدانی با موضوع سلامت از جمله برنامه های مهم طرح باز باران است.

شهردار منطقه 9 اضافه کرد: علاوه بر این برگزاری نمایشگاه باز باران با رویکرد حجاب و عفاف ، برنامه های فرهنگی ، شهر و شهروند ، جشن سال اولی ها ، طرح همیار فرهنگی ، طرح گوهر رحمت ، برگزاری اردوهای کارآفرینی محلی ،  برگزاری دوره های مشاوره شغلی ، کمک به دانش آموزان محروم و بی بضاعت و اجرای برنامه های ورزشی نیز از دیگر برنامه های مورد نظر در این ایام است.

حسینی با بیان اینکه یکی از برنامه های ویژه در طرح باز باران ، «جشن بزرگ مهر» است گفت: بر اساس هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش منطقه ، جشن بزرگ مهر در 6 مدرسه منتخب محلات همزمان با روز اول مهر برگزار می شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به تقارن زمان بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در راستای ارتقا فرهنگ جهاد و شهادت در بین دانش آموزان و بهره مندی از مضامین مذهبی ویژه برنامه های فرهنگی مناسبی با دعوت از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس ، مبلغین و تازه مسلمانان در نظر گرفته شده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: