جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 شهريور 1393     
بانک شهر می‌تواند به بانک اول شهر تبدیل شود

به گزارش  شهرداری نیوز ‌، سید صولت مرتضوی درنشست با معاونان بانک شهر و مدیران شرکت‌های هولدینگ این بانک گفت: در شهر مشهد، بانک شهر و شهرداری مشهد به موضوع واگذاری مسکن می‌پردازند و قطعا با کمک یکدیگر می‌توان نقدینگی را در جامعه از طریق پیش فروش واحدهای مسکونی جمع‌آوری کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیتی برای جذب 1000 میلیارد تومان در بازه زمانی 5 الی 6 ماهه وجود ندارد‌، افزود: این امر باعث می‌شود که گردش اقتصادی دوباره در اختیار بانک قرار گیرد و نوعی رقابت سالم بانکی صورت گیرد.

مرتضوی اظهار کرد: در بحث اقتصاد، مدیریت شرط اول امور است که در این حین دوراندیشی، آینده‌نگری، تیزبینی و نگاه به منفعت اقتصادی مطرح است.

وی تصریح کرد: در این شهر می‌توان به ارزش‌های مطلوب اقتصادی به خصوص در بحث ساخت مسکن، پروژه‌های اقامتی و عمرانی رسید که این کار را می‌توان از طریق صندوق توسعه ملی انجام داد.

شهردار مشهد با اشاره جمع‌آوری وجوه خرد از جامعه و سرمایه‌گذاری آن‌ها در پروژه‌ها گفت: باید در این زمینه تبلیغات وسیعی انجام شود که پول خرد از جامعه جمع شده و در اختیار بانک‌ها قرار گیرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: قرار است 150 میلیون یورو تسهیلات داده شود که از این میزان دو میلیارد تومان به بافت‌های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) تعلق می‌گیرد و با ظرفیت فاینانس و تسهیلات ارزی و ریالی سرمایه بانک شهر به شدت افزایش خواهد یافت .

وی بیان کرد: لازمه با اراده کار کردن این است که کارها به صورت کارشناسی شده انجام شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: