جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 مرداد 1395     
راه اندازی سیستم زباله سوز بیمارستانی کشور تا 14 ماه آینده

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: نخستین سیستم زباله سوز بیمارستانی کشور حداکثر تا 14 ماه آینده در شهر تهران راه اندازی می شود.

حسین جعفری مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در رابطه با مدیریت پسماندهای بیمارستانی اظهار داشت: زباله های عفونی بیمارستانی و پزشکی شهر تهران فقط در سلول دفن بهداشتی، دفن می شوند و به جز این از هیچ روش دیگری استفاده نمی شود

وی با تأکید بر اینکه شهر تهران به سیستم سلول دفن بهداشتی زباله های بیمارستانی مجهز است، تصریح کرد: به همه متولیان شهری، محیط زیست و مردم اطمینان می دهیم که زباله های پزشکی به خوبی در شهر مدیریت می شوند.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: بر اساس توافقی که طی چند روز گذشته با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور و همچنین مصوبه ای شورای اسلامی شهر تهران  مقرر شد، حداکثر تا 14 ماه آینده نخستین زباله سوز بیمارستانی کشور راه اندازی شود.
جعفری در ادامه تصریح کرد: راه اندازی سیستم زباله سوز بیمارستانی در شهر تهران می تواند تجربه و الگوی مناسبی برای مدیریت پسماندهای پزشکی در سطح کشور باشد.
وی در ادامه افزود: همزمان با بحث احداث سیستم زباله سوز بیمارستانی، سیستم حمل و نقل و جمع آوری پسماندهای پزشکی نیز متفاوت می شود و با استفاده از مخازن  RF ID  دار خاص برای مدیریت پسماندهای شهر اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: