جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 مرداد 1395     
علیرضا افتخاری برای آن ۲۳ نفر خواند

علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی همزمان با مراسم تجلیل از بیست و سه آزاده ایرانی یک قطعه با آهنگسازی عماد توحیدی را اجرا کرد.

مهر: علیرضا افتخاری با اشاره به برگزاری این مراسم که روز ۳۱ تیر ماه در شهر پاریز کرمان برپا شد، توضیح داد: پنجشنبه ۳۱ تیرماه اولین همایش تجلیل از ۲۳ اسیر نوجوان ایرانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس در بند رژیم بعثی قرار گرفته بودند با حضور وزیر دفاع در شهر پاریز کرمان برگزار شد و بنده این توفیق را پیدا کردم که به آهنگسازی عماد توحیدی سرود «آن بیست و سه نفر» را برای مخاطبان اجرا کنم.

به گفته وی، بهانه برگزاری این مراسم در شهر پاریز شهید عباس سعادت یکی از آن ۲۳ اسیر نوجوان بود که در جنگ تحمیلی به اسارت گرفته شده بود.

وی ادامه داد: حضور این ۲۳ اسیر نوجوان ایرانی در زمان جنگ که حالا همگی آنها مردانی سالخورده و موسپید هستند برای من دارای ارزش زیادی است و هیچ گاه نمی توانم این مراسم را فراموش کنم. این افراد از معدود افرادی هستند که آن مهمانی صدام را از نزدیک دیدند و خوب می دانند که در آنجا صدام چه بازیگری هایی را از خود ارائه داده بود. همین موضوع به خودی خود می تواند بهانه ارزشمندی برای تولید اثر موسیقایی باشد که هم برای من و هم برای تولیدکنندگان اثر افتخار بزرگی بود.

این خواننده موسیقی ایرانی در پایان صحبت های خود بیان کرد: خدمت به ایثارگران، آزادگان و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس برای من وظیفه ای است که انجام آن را امری واجب می دانم و امروز بسیار خوشحالم که چنین سرودی ساخته شد و من در گرمای خرما پزان کرمان این افتخار را داشتم تا در خدمت این عزیزان برای اجرای سرود «آن بیست و سه نفر» باشم.

علیرضا افتخاری چندی پیش هم قطعه «مدافعان حرم» را در پاسداشت سربازان و شهیدان مدافع حرم خوانده بود که این قطعه نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: