جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 تير 1395     
آموزش های مبانی ترافیکی در بوستان تخصصی ترافیک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 از فعالیت پایگاه تابستانه با محوریت آموزش های مبانی ترافیکی در بوستان تخصصی ترافیک این منطقه جنوبی خبر داد.

سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: دوره های آموزشی و مهارت آموزی بوستان ترافیک ویژه فصل تابستان در قالب طرح دوستدار کودک در منطقه 20 در حال اجراست و صدها نفر از کودکان، نوجوان و جوانان این منطقه جنوبی روزانه تحت آموزش هستند.

صفوی با اشاره به اینکه تمامی خدمات بوستان ترافیک به صورت رایگان ارائه می شود، افزود: تربیت سفیران کودک، کارگاه های آموزشی دوچرخه سواری و رانندگی در محیط های واقعی با مقیاس کوچک و ارائه آموزش های مبانی ترافیکی با استفاده از هنرهای داستان نویسی، شعر، سرود و نمایش از جمله ویژه برنامه های این طرح آموزشی و فرهنگی است.

شهردار منطقه 20 به فعالیت 7 پایگاه تابستانی در مدارس و مراکز فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلات تابستانه فرصت مغتنمی برای ارائه آموزش های مهارتی به دانش آموزان است.

بوستان ترافیک شهرداری منطقه 20 در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، میدان سلمان فارسی، جنب بوستان دانش واقع شده است و علاقه مندان برای بهره مندی از این فرصت آموزشی می توانند با شماره 6-55966605 تماس بگیرند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: