جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 تير 1395     
مرگ دختر جوان در اثر پرتاب از مینی بوس

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دختر جوانی از مینی بوس به پایین پرتاب شد و جنازه اش بیش از 2 ساعت در کنار خیابان ماند.

 

مرتضی طلایی در آغاز دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره فوت یک دختر جوان در درکه گفت: در روز جمعه که بنده در درکه حضور داشتم مینی‌بوس‌هایی که افراد را در آن منطقه جابجا می‌کنند بدون توجه به استانداردهای حمل و نقل این اقدام انجام می‌شود و در روز جمعه موجب شد دختر جوانی از مینی‌بوس به پایین پرتاب شود و نهایتا این دختر جوان جان خود را از دست می‌دهد. چرا نباید نظارت بر حمل و نقل در مراکز تفریحی شود.
 
وی ادامه داد: جنازه این دختر جوان بیش از دو ساعت در کنار جاده بود و اورژانس و پزشکی قانونی با تاخیر بسیار زیاد حضور پیدا کردند و این جنازه در این مدت در کنار خیابان بود.
 
طلایی درباره شهادت یکی دیگر از آتش‌نشانان گفت: آنچه که در تشییع جنازه این شهید آتش‌نشان صورت گرفت ادای دین بوده است.
 
وی گفت: از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم آتش‌نشانان را در زمره شهدای ملی بداند از نگاه شورای اسلامی شهر تهران این آتش‌نشانان که در حین ماموریت جان خود را از دست می‌دهند شهید محسوب می‌شوند که از سوی مدیریت شهرداری تمامی تسهیلات مصوب به خانواده این شهدا داده خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: