جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 تير 1395     
تعطیلی موقت در برخی ایستگاه های متروی مریلند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل مریلند آماده می شود تا تعمیرات جدی را آغاز کند که ممکن است به طور موقت سیستم متروی شهری را به مدت 24 روز در تابستان تعطیل کند.

 

به همین دلیل مقامات از مردم تقاضا کرده اند از قبل در این زمینه برنامه ریزی کرده و از اتوبوس های شاتل رایگان برای رفتن به مسیرهای مورد نظر خود استفاده کنند.

از 22 جولای تا 14 اوت سال جاری ایستگاه های مترو در Reisterstown Plaza، Rogers Avenue و West Cold Spring به خاطر تعمیر بخش هایی اصلی از سیستم ریلی به طور کامل تعطیل خواهند شد. از 15 اوت ارائه خدمات کامل در مترو مجددا آغاز می شود. این تعمیرات شامل بازسازی سه اینترلاکینگ خواهد بود. در طول این تعطیلی موقت، سازمان حمل و نقل مریلند هم چنین جایگزینی های ریلی، تعمیرات، بهبود ایستگاه ها و تمیزکاری را نیز انجام خواهد داد.

معاون مدیر سازمان حمل و نقل مریلند، Suhair Al Khatib گفت: "ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ناراحتی مشتریان خود را در طول مدت این تعمیرات ضروری به حداقل برسانیم. هیچ چیز مهم تر از ایمنی مشتریان ما نیست بنابراین از مسافران می خواهیم تا از قبل در این زمینه برنامه ریزی کنند. ما نیز این تعمیرات ریلی بحرانی را به منظور بهبود ایمنی، بهره وری و اطمینان خدمات خود به پایان می رسانیم."

از ساعت 8 صبح روز 22 جولای تا نیمه شب 14 اوت، این سازمان خدمات اتوبوس های شاتل را برای جابه جایی مسافران از ایستگاه Milford Mill به ایستگاه Mondawmin فراهم می سازد.

این سازمان از مسافران خواسته که برای سفر در این مسیرها یک ساعت زمان بیش تری را در نظر بگیرند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: