جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 تير 1395     
قتل در حلقه «چاقو بازی»

بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان از وقوع یک فقره قتل به دلیل عدم کنترل خشم و حمل سلاح سرد خبر داد.
میزان: ایمان شهسواری بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان در حاشیه بازسازی صحنه جرم این قتل گفت: تعداد 11 نفر از جوانان در حین بازی ابداعی خود با عنوان "چاقوبازی" بر اساس یک مشاجره لفظی یک نزاع دسته جمعی را رقم زدند. این بازی ابداعی به این صورت بوده که این افراد به صورت حلقه ای می نشستند و چاقوهای خود را به بالا پرتاب می کردند و چاقوی هر کس که با نوک به زمین نمی آمده، وی در این بازی باقی می مانده است و مابقی حذف می شده اند.

وی افزود: از آنجا که تمامی این افراد چاقو به همراه داشته اند و از سوی دیگر به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده اند، زمینه بروز جرم به خوبی در بین آنها وجودداشته است.

 صحنه قتل
 
بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان با اشاره به اینکه تعدادی ازاین افراد تلاش کرده اند تا طرفین این نزاع را از هم جدا کنند، عنوان کرد: تمامی جوانان شرکت کننده در این نزاع از خانواده های با سطح فرهنگی پائین بوده اند و به همین دلیل مقتول، اقدام به فحاشی کرده بود و این موضوع موجب تداوم درگیری شده بود.

وی اظهار کرد: قاتل با یک ضربه به قسمت بالای بدن مقتول - در حوالی استخوان ترقوه- وی را کشته است.

شهسواری با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع قتل از صحنه متواری شده است، گفت: تمامی شرکت کنندگان در این نزاع تا 72 ساعت پس از درگیری، دستگیر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: مقتول در صحنه جرم و قبل از رسیدن به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.

بازپرس شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان گفت: سه نفر از این جوانان در دخالت مستقیم در نزاع نداشته اند که این افراد به زودی آزاد خواهند شد.

وی یادآور شد: قاتل این پرونده جوانی 22 ساله است که به قتل اعتراف کرده و در بازسازی صحنه قتل نیز شرکت کرده است.

بازپرس شعبه 3 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان افزود: این حادثه در ساعت 23 و 30 دقیقه 16 تیرماه در پارک مطهری کرمان به وقوع پیوسته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: