جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 تير 1395     
بازگشت 16 پرواز از ترکیه به کشور

فارس: معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۱۹پرواز بدون مسافر برای بازگشت مسافران ایرانی مانده در فرودگاه ترکیه اعزام شدند، گفت: تا این لحظه مسافران در قالب ۱۶ پرواز به کشور بازگشته‌‌اند.

کوروش فتاحی اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر کودتا در کشور ترکیه، پروازهای ایران به فرودگاه‌های ترکیه لغو شد و پس از آن بود که طبق الزام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همه پروازهای توریستی به ترکیه تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد.

‌وی ادامه داد: در این راستا، برنامه‌ریزی شد برای بازگشت مسافران مانده در فرودگاه‌های ترکیه، مجوزهای انجام پروازهای بدون مسافر از ایران صادر شود، تا ایرلاین‌ها مشتریان طرف قرارداد خود را در فرودگاه ترکیه به ایران برگردانند.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد:‌ از ظهر روز گذشته تا امروز 19 پرواز خالی به ترکیه انجام شد که تا این لحظه 16 پرواز به ایران برگشته‌اند و مسافران را از ترکیه خارج کردند.

وی با بیان اینکه این پروازهای همچنان ادامه داد: گفت:‌ تا زمانی که مطمئن شویم هیچ ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه نمانده است، این پروازها انجام می‌شود.

معاون هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: صدور مجوز پروازهای خالی برای ایرلاین ها توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی مشتری‌های خود را جابه‌جا می‌کنند.

فتاحی درباره سرنوشت مسافرانی که قرار بود، در قالب ترانزیت از ایران به ترکیه منتقل شوند، گفت: در این حوزه، حدود 25 نفر مسافر داشتیم که طبق برنامه‌ریزی مشخص به ترکیه اعزام شدند.

بنابراین گزارش مسافران می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضع پروازها به ترکیه با شرکت‌های هواپیمایی خود و یا با شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) 09633 ‌تماس بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: