جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 تير 1395     
خارج کردن شیشه از پیشانی یک بانو

خارج کردن شیشه از پیشانی بانوی 32 ساله قزوینی بعد از 16 سال شیشه وارد شده به پیشانی بانوی 32 ساله قزوینی با همکاری متخصصان مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین بعد از 16 سال خارج شد.
فارس: حشمت میری امروز اظهار کرد: با تلاش‌های بسیار موفق شده‌ایم شیشه سه سانتی‌متری را از پیشانی بانوی 32 ساله خارج کنیم.

وی افزود: طی 16 سال گذشته شیشه در قسمت پیشانی بانوی 32 ساله فرو رفته بود که با جراحی متخصصان مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی موفق به خارج کردن این شیشه از پیشانی بانوی یاد شده شدیم.

تکنسین بیهوشی اطاق عمل مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین بیان کرد: اندازه قطر شیشه 3 سانتی‌متر بوده که با رویکردهای مثبت متخصصان این مرکز در طی عمل هیچ آسیبی به بدن بیمار وارد نشد و شیشه خارج شد.
میری یادآور شد: براساس اظهارات بانوی 32 ساله مهم‌ترین دلیل تمایل به عمل جراحی در مدت 16 سال و خارج نکردن شیشه از پیشانی، دارا بودن استرس و ترس بوده است.

وی اضافه کرد: موضوع سلامت از موضوعات مهمی است که انسان باید به آن توجه کند و عدم رسیدگی به موقع در شرایط نامطلوب خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

تکنسین بیهوشی اتاق عمل مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین عنوان کرد: مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین از مراکزی است که بیماران مختلفی را در خود پذیرش می‌کند که همین امر موجب می‌شود شاهد صحنه‌های ناگواری همچون مصدومان تصادفات و غیره باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: