جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 تير 1395     
۲ پسر شیطان صفت اعدام شدند

۲ متجاوز به عنف در نخستین دقایق صبح امروز در مهرشهر کرج به جزای اعمال‌شان رسیدند.
باشگاه خبرنگاران : ۲ متجاوز به عنف در نخستین دقایق صبح امروز در مهرشهر کرج به جزای اعمال‌شان رسیدند.

این مجرمان که متهم به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف بودند، در نخستین دقایق صبح‌امروز به دار مجازات آویخته شدند.

این مجرمان در اردیبهشت ماه سال90 با شکایت یک دختر دانشجو مبنی بر آزار و اذیت و تعرض وحشیانه مورد شناسایی نیروی انتظامی قرار گرفتند و تحویل مراجع قضایی شدند.

در ادامه این روند پلیس با شناسایی این دو فرد در کمترین زمان ممکن متهمان را که دارای نسبت فامیلی هستند، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داد.

بعد از دستگیری این دو نفر، تشکیل پرونده و وجود شاکی توسط دادستان استان، اشد مجازات برای مجرمان تقاضا شد که باتوجه به عدالت دستگاه قضا احکام آنان توسط دستگاه قضایی استان و کشور تأیید شده، به اعدام در ملأعام محکوم شدند.

همچنین حکم اعدام متهمان نیز توسط شعبه 33 دیوان عالی کشور تایید شد.

جزییات پرونده دو پسر شیطان صفت

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر، گفت: این دو متهم در پوشش مسافر کش اقدام به سوار کردن دختر دانشجویی از مقصد پل حصارک به سمت دانشگاه خوارزمی کرده و سپس با ربودن وی و تغییر مسیر به سمت مناطق خلوت و بیابانی اطراف کمالشهر با سرقت اموال با ارزش وی، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

وی گفت: پس از دستگیری متهمان، پرونده آنان به خاطر جرائم مرتکب شده به صورت ویژه در دادگاه کیفری استان البرز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و سرانجام با صدور حکم اعدام از سوی دادگاه کیفری و تائید آن از سوی دیوان عالی کشور در سحرگاه روز یکشنبه حکم اجرا و این متجاوزان و شیاطین انسان نما به سزای اعمال خود رسیدند.

سرهنگ سید حقیقی گفت: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که پلیس و قوه قضائیه قاطعانه با آنها برخورد می کند و سزای مجازات این گونه افراد اعدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از خانواده ها خواست تا نظارت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان به ویژه ارتباط آنها با همسالان خود داشته باشند تا فرزندان شان مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: