جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 تير 1395     
معاون شهردار تهران در مراسم ورود دستگاه حفار مترو عنوان کرد:
توسعه مترو در كيفيت زندگي مردم تأثير مستقيم دارد

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در مراسم ورود دستگاه حفار مترو (تی بی ام) خط 6 به ايستگاه متروي ميدان شهداء عرق كارگران را مقدس خواند و گفت: تلاش‌هاي طاقت فرساي مهندسان و كارگران مترو، انشاالله مرضي رضای خداوند متعال و رضایت خاطر مردم عزیزمان قرار خواهد گرفت و تا ده ها سال آینده و آخرين روزي كه مترو به مردم خدمت می كند به عنوان باقيات صالحات در كارنامه اَعمال ايشان، ثبت و ضبط خواهد شد.

 دكتر سيد مازيار حسيني افزود: ويژگي خط 6 مترو، دقت، سرعت و كيفيت آن است که با 516 متر پیشرفت در ماه گذشته، رکوردی ماندگار در متروي تهران بر جاي گذاشت.

وي فعالیت در زير زمين را کاری طاقت فرسا دانست و اظهار كرد: نتيجه تلاش های مهندسان و كارگران خط 6 مترو كه جنوب شرق تا شمال غرب تهران را به هم متصل مي كند، تأمين آرامش و آسايش شهروندان تهران به ويژه مردم جنوب شهر است.

دكتر حسيني با تأكيد بر اين كه توسعه مترو بر كيفيت زندگي مردم تأثير مستقيم دارد، تصريح كرد: دلیل حضور مسئولان شهري و خبرنگاران در عمق حدود 40 متري زير ايستگاه متروي شهداء، این است كه ضمن عرض خدا قوت به تلاشگران مترو، براي يك ساعت متوجه سختي كار اين عزيزان كه 24 ساعته در تونل هاي مترو در اعماق زمين مشغول به كار هستند، بشويم.

معاون شهردار تهران در پايان سخنان خود مجاهدت هاي تلاشگران مترو را مصداق كار و فعالیت جهادي دانست و خاطرنشان كرد: بدون ترديد مردم قدرشناس تهران، قدر تلاش هاي خستگي ناپذير فرزندان خود در عمق زمين هاي تهران را به خوبي درك مي كنند و مي دانند که آنها چه كار بزرگي انجام مي دهند.

پيش از سخنان معاون شهردار تهران، مهدي پور هاشمي مجري خط 6 مترو با ارائه گزارش پيشرفت اين پروژه گفت: خط 6 مترو تا كنون 58 درصد پيشرفت كرده و يك درصد از برنامه زمان بندي جلوتر هستيم و با حفاري 23 و نيم كيلومتر از 31 كيلومتر اين خط، 82 درصد از عملیات حفاری این خط را نیز به پایان رسانده ایم.

گفتني است در اين مراسم، دستگاه غول پيكر 120 تني حفار مترو موسوم به تی بی ام با عبور از دیواره بخشی از مسیر جنوبی خط 6 مترو در عمق 40 متری زمین آماده حرکت به سمت شمال این خط شد و صدها کارگر مترو با ذکر صلوات و تکان دادن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، این موفقیت را جشن گرفتند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: