جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 شهريور 1393     
دولت ویرجینیای غربی شراکت دولتی و خصوصی در جهت ساخت پروژه بزرگراه کوآل فیلدز را بررسی می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،دولت ویرجینیای ربی در آمریکا،برنامه ریزی می کند تا برای ساخت بزرگراه جدید کوآل فیلدز از مشارکت شرکت های دولتی و خصوصی استفاده نماید.

بر طبق این برنامه مقامات ساخت پروژه بزرگراه کوآل فیلدز می گویند:"این مدل از مشارکت در ساخت به منظور ادامه پروسه حفظ و نگهداری جاده ها ابزار ارزشمندی محسوب می گردد و موجب نگهداری و ساخت زیر ساخت بزرگراه ها در ویرجینیای غربی می شود.حدود 3.3 مایل از این بزرگراه ناحیه مولنز را به بخش های در حال ساخت این پروژه متصل می نماید.

در زمان تکمیل این پروژه،این بزرگراه مسیر 19 مایلی آی 64 و آی 77 را به مولنز اتصال می دهد.

به طور کل پروژه چند لاینی کوآل فیلدز، مسیر آی 64 و آی 77 را در بِکلی و مسیر یو اِس را در نزدیکی گراندی بهم اتصال می دهد.

فرماندار ویرجینیای غربی گفت:زیر ساختی یکپارچه کمک می کند تا فرصت های اقتصادی مضاعفی داشته باشیم  و این نوع از شراکت در ساخت ،که ترکیبی از مشارکت بخش خصوصی و دولتی است کمک می کند تا هر دوی این بخش ها به منظور بالا بردن کیفیت زندگی اهالی در این منطقه،باهم همکاری نمایند.

مدیر پروژه بزرگراه کوآل فیلدز می گوید:خوشبختانه،این بزرگراه به منظور اتصال بِکلی به مولنز، بلافاصله پس از اتمام، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

تکمیل این حلقه اتصالی کمک زیادی به توسعه بزرگراه کوآل فیلذز می کند.

مزایده نهایی این پروژه در ماه دسامبر آغاز می گردد و عملیات ساخت در نیمه سال 2015 شروع خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: