جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1392     
عدم اختلال تردد در محورهای غربی پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 تهران از آماده باش کامل ستاد برف روبی منطقه در سرتاسر محدوده خبر داد و گفت: همزمان با بارش نزولات جوی در چند روز اخیر و ادامه آن ، عوامل خدمات شهری در آماده باش بوده و از بروز هرگونه حادثه در سطح منطقه جلوگیری می کنند.

مهندس سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: چندی پیش به منظور آمادگی در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر ، 2 سایت اصلی و 8 سایت فرعی برف روبی در منطقه راه اندازی شد که در سطح محدوده مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در ستادها امکانات مناسب مانند کیسه های شن، پارو، وسایل برف روبی وجود دارد تصریح کرد: در ستاد مرکزی علاوه بر تجهیزات، نیروهای کارگری هم حضور دارند و درصورت لزوم به بخش های مختلف اعزام می شوند.

حسینی افزود: علاوه بر شن ها و نمک های موجود در ستادهای ذکر شده ، مخازن زرد رنگ در سطح منطقه قرار داده شده اند تا در زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

شهردار منطقه 9 درباره چگونگی جانمایی سایت ها و مخازن نیز گفت: پس از بررسی ها و شناسایی نقاط حساس منطقه ، مخازن در حاشیه معابر جانمایی شده که در این زمینه می توان به محدوده های بزرگراه ها ، معابر اصلی و فرعی اشاره کرد.

وی ادامه داد: از نقاط شاخص منطقه جهت استقرار سایت های برف روبی می توان به میادین آزادی و فتح در ورودی غربی تهران اشاره کرد که عوامل خدمات شهری منطقه به شکلی ویژه ای در این محورها حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.

حسینی به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و گفت: در ایام بارش نزولات جوی ، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و ساماندهی مسیر تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام وضعیت جوی ، مقرر شده تا اکیپ های برف روبی نواحی و حوزه شهری بصورت آماده باش طی 24 ساعت آینده با کلیه تجهیزات و ادوات مورد نیاز در سطح محدوده حضور داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: