جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 شهريور 1393     
کمیته حمل و نقل و بزرگراه های آرکانزاس در توسعه خیابان هشتم با بنتوویل همکاری می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،کمیته حمل و نقل و بزرگراه های آرکانزاس در آمریکا،با بنتوویل در پروژه 52 میلیون دلاری گسترش خیابان هشتم همکاری می کند.

این پروژه شامل ساخت دو لاین عبور و مرور در هر سمت مسیر از خیابان جنوب شرقی 1 به بزرگراه درون ایالتی 49 به همراه یک گذرگاه از خیابان آی 49 به خیابان هشتم، می باشد.

دولت فدرال 31.8 میلیون دلار از این بودجه را تامین می کند،کمیته حمل و نقل نیز 4 میلیون دلار را تامین می نماید و ما بقی به طور اشتراکی بر عهده شرکت بنتوویل و فروشگاه وال مارت که از ساخت این پروژه منافعی دارد،می باشد.

علاوه بر فروشگاه وال مارت،کالج شمال غرب آرکانزاس هم تحت تاثیر این پروژه قرار می گیرد .

"مسئله سر و صدا به اندازه دسترسی و ایمنی رفت و آمد های دانش آموزان،استادان و کارمندان،برای ما حائز اهمیت است."

سرپرست تیم روابط عمومی و بازار یابی این کالج گفت:"این پروژه از املاک و مستقلات دانشکده عبور می کند و شامل اتصال گذرگاه و خیابان هشتم به مسیر برج آبی می شود.همچنین این پروژه تعریض  خیابان برج آبی را نیز شامل می شود."

مدیریت این کالج نگرانی هایی را در مورد زمین ها و املاک پایین دست این پروژه و املاک این دانشکده که در ساخت این پروژه مورد تصرف قرار می گیرد،دارد.مهمترین نگرانی ها در مورد پروژه خیابان هشتم این است که دسترسی به املاک شمالی کالج را محدود می کند. همچنین برنامه ریزی هایی لازم است تا نقاط مقتضی دسترسی به مناطق جنوب شرقی این پردیس دانشگاهی بین خیابان هشتم و بزرگراه 102،تعریف و مشخص گردند.

"به علاوه مقدار زیادی از فضا های این پردیس دانشگاهی،برای ساخت این پروژه و تعریض خیابان برج آبی مورد استفاده قرار می گیرد."

پیش از آن که بودجه های این پروژه تامین گردند،90 حق مالکیت زمین در این منطقه باید خریداری شود که انتظار می رود این پروسه 7 تا 8 ماه به طول بیانجامد.

پیرو خرید حق مالکیت این زمین ها،15 تا 18 ماه وقت برای جابجایی وسایل نیاز است.

تامین بودجه این پروژه از اواخر سال 2016 و اوائل 2017 آغاز می گردد و مراحل ساخت طی دو سال به پایان می رسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: