جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1392     
محدودیت ترافیکی راه‌ها

 
 
فارس: طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی‏، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ‌ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در 24 ساعت گذشته، کل تردد ثبت‌شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 791 ترددشمار در محورهای برون‌شهری، تعداد 4 میلیون و 441 هزار و 876 دستگاه ‌وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 3 درصد کاهش‌ را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 20 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 6 الی 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته

آزادراه ساوه-تهران (ابتدای آزادراه)، آزادراه تهران-کرج کیلومتر 25، آزادراه کرج - تهران پل کلاک، آزادراه قزوین - کرج (‌گلشهر)، ابتدای آزادراه زنجان-قزوین، آزادراه کرج-تهران (جاده مخصوص)، محور ساری - قائمشهر در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور شمشک ـ دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، به‌ دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است، صرفاً تردد از شمشک تا پارکینگ پایین و از دیزین تا پارکینگ بالا جهت استفاده از پیست‌های اسکی، امکان‌پذیر بوده و امکان تردد از دیزین تا گاجره، به‌ منظور تردد از شرق تهران به محور کندوان و بالعکس، وجود ندارد.

محور شهدادـ نهبندان، واقع در استان کرمان، به دلیل وقوع سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور پونل به خلخال‏ْ، مقطع واقع در استان گیلان، به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور زنجان – تهم- چورزق ‌واقع در استان زنجان به دلیل کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور سیرجان ـ بندرعباس، مقطع واقع در استان هرمزگان، حدفاصل کیلومتر 100 الی 105، از 6/11 لغایت 20/11/92‌ ، همه‌روزه از ساعت 7 الی 17 به دلیل عملیات سامانه روشنایی و نصب جت فن‌ها در تونل هفده شهریور مسدود و تردد دو طرفه محور بندرعباس - ‌سیرجان، به‌عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.

محور کندوان واقع در استان‌های مازندران و البرز، از تاریخ 21/10 لغایت 16/11/92‌ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (به‌جز ایام تعطیل) از ساعت 21 الی 8 صبح روز بعد، به دلیل عملیات تعریض، مسدود و دیگر محورهای منتهی به شمال کشور، به‌عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: