جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 شهريور 1393     
نصب دوربین های دید در شب حساس به گرما توسط شرکت اِف اِل آی آر

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت اِف اِل آی آر،نسل جدیدی از دوربین های دید در شب حساس به گرما که می توانند در خودرو ها نیز نصب شوند و به طور اتوماتیک وضعیت افراد،حیوانات یا اشیا را در تاریکی بررسی نمایند را عرضه کرد.

سیستم رهیاب دید در شب  حساس به گرما از آخرین فناوری و الگو های اِف اِل آی آر استفاده می کند تا به طور اتوماتیک به بررسی شرایط بپردازد،عابرین پیاده و حیوانات را از حرکت خودرو در جاده مطلع سازد و به همین ترتیب باعث افزایش ایمنی در مسیر ها شود.

سیستم های رهیاب اِف اِل آی آر در پی موفقیت رهیاب های اصلی و اولیه ساخته شدند.

به هر صورت،آخرین ورژن از این ابزار مجهز به سیستم ردیابی و بررسی عابرین پیاده است که می تواند به طور اتوماتیک هشدار دهد و همچنین رانندگانرا از وجود شی یا فرد در جاده مطلع سازد.

این سیستم ها همچنین در خودرو های شخصی،کامیون ها و ماشین های خدمات رسانی اورژانس بسط و گسترش می یابند و این امکان را در شب فراهم می کنند که حتی از میان دود و غبار و در زمان عدم دید کافی جاده،اشیا و افراد اطراف آن به خوبی بررسی شوند.

این ابزار ها همچنین در خودرو های اکتشاف معدن،در شرایط تاریکی و غبار،استفاده می شوند تا عملیات اکتشاف و جان افراد ایمن تر باشد.مدیر عامل شرکت اِف اِل آی آر گفت:این نرم افزار رانندگی را ایمن تر و لذت بخش تر می کند و آگاهی راننده را نسبت به اطرافش افزایش می دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: