جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 شهريور 1393     
کمیته حمل و نقل کانزاس 1.2 میلیارددلار برای پروژه های نوسازی راه ها سرمایه گذاری می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،کمیته حمل و نقل کانزاس در آمریکا،از طرح سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلاری تا دو سال آینده به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت جاده ها و پل ها در این ایالت،پرده برداشت.

حیطه عمل این پروژه در زمینه حفظ،به روز رسانی(نو سازی) و توسعه مسیر ها در سطح ایالتی و مسیر های محلی است.

این کمیته برنامه ریزی برای اجرای 464 پروژه بزرگراهی،194 پل و گذرگاه و همین طور 1603 مایل نوسازی مسیر را در دست اجرا دارد.

از کل این سرمایه گذاری،399 میلیون دلار آن در حفاظت های سنگین،242 میلیون دلار در حفاظت های سبک،85 میلیون دلار در به روز رسانی پروژه ها،397 میلیون دلار در توسعه پروژه ها و 76 میلیون دلار در ساخت و ساز های محلی هزینه می شود.

معاون کمیته حمل و نقل کانزاس گفت:این امر با سهولت و روانی در حال اجرا است و در خلال آن مشاغلی نیز ایجاد می گردند.

این طرح،چندین پروژه عظیم مثل پروژه 116 میلیون دلاری توسعه گذرگاه مربوط به بزرگراه بین ایالتی 235(یو اِس 45) در غرب ویکیتا و پروژه 95 میلیون دلاری گسترش مسیر سایپرس به ویدمان در شرق ویکیتا، را شامل می شود.

حدود 65 درصد از این طرح،در بحث حفاظت از مسیر های موجود تمرکز می کند که باعث صرفه جویی در  هزینه مسیر های ایالتی می شود و این هزینه ها در سیستم جاده ها و مسیر های محلی صرف می گردد.

کار ساخت و ساز این پروژه طی سال های 2015 و 2016 صورت می پذیرد.

وی همچنین افزود:"ساخت و ساز های این پروژه مشاغل زیادی را برای کارگران این ایالت ،که در آمد های خود را در سراسر این منطقه خرج می نمایند،فراهم می کند و باعث ایجاد منافع غیر صنعتی زیادی در کانزاس خواهد شد.

وی در پایان گفت:"خبر بهتر،ایجاد مشاغلی دائمی است که با توجه به این بهبود ها،ایجاد می شوند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: