جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 شهريور 1393     
اتوبوس های بی آر تی سهم قابل توجهی از جابه جایی های شهری را بر عهده دارد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: میزان جابه جایی های روزانه خطوط اتوبوس های تندرو در پایتخت به 2 میلیون و 200 هزار جابه جایی رسیده است.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر 9 خط اتوبوس تندرو در تهران فعال است که این خطوط توانسته اند سهم قابل توجهی از جابه جایی های شهری را تحت پوشش قرار دهند.

وی ادامه داد: در شهر تهران 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به شهروندان خدمات رسانی می کنند و روزانه حدود 4.5 میلیون جابه جایی در شهر را تحت پوشش خود دارند.

سنندجی خاطر نشان کرد: در این میان خطوط اتوبوس های تندرو تنها با 2 هزار دستگاه اتوبوس 2 میلیون و 200 هزار جابه جایی را محقق می کنند و به عبارتی حدود 50 درصد از جابه جایی های اتوبوسرانی توسط اتوبوس های تندرو انجام می شود که این نشان دهنده کارایی بالا و استقبال خوب شهروندان از این خطوط است.

وی با بیان اینکه شبکه خطوط اتوبوس های BRT با احداث 2 خط جدید تکمیل خواهد شد گفت: با تکمیل شبکه خطوط اتوبوس های تندرو دسترسی شهروندان به نقاط مختلف شهر با اتوبوس BRT محقق می شود و شبکه ای منسجم و یکپارچه از این خطوط ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خاطر نشان کرد: همزمان با توسعه خطوط اتوبوسرانی، ارتقا کیفیت ناوگان و سطح خدمات رسانی نیز در دستور کار است اما تحقق این مهم منوط به همکاری دولت است چنانچه ما طی سالهای اخیز حتی یک اتوبوس جدید از سوی دولت دریافت نکرده ایم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: