جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1392     
رونمایی از اولین شبکه دیجیتالی دوطرفه ایران

 
 
تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی ضمن رونمایی از شبکه طوبی و سیستم دیجیتالی پترا آن را نخستین شبکه دیجیتالی دو طرفه ایران نامید.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم رونمایی از شبکه رادیو ترانک دیجیتال پترا بومی با تاکید بر استقلال علمی کشور اظهار داشت: استقلال علمی اساس کشور استقلال ملی ماست و مسیر دستیابی به استقلال اجتماعی، اقتصادی و امنیتی از استقلال علمی می‌گذرد و توفیق در این زمینه منجر به توفیقات اقتصادی و امنیتی خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی پروژه‌های علمی همچون پروژه هسته‌ای تنها یک پروژه صرف علمی نیست بلکه نشان‌دهنده یک تراز علمی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امروز برای رسیدن به هر آنچه نیاز ماست ملات علمی در کشور موجود است به پیشرفت اخیر پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ما آموخته بودند که دستیابی به هیچ محصولی در حیطه قدرت ما نیست و در آن زمان تولید جایی در ذهن مردم نداشت ولی خوشبختانه امروز به باور «ما می‌توانیم» رسیده‌ایم.

احمدی‌مقدم با بیان این‌که به جای توجه به منافع آنی کوچک باید منافع بزرگ آتی را مدنظر داشت، خاطرنشان کرد: دانش کشور منبع لایزال و تمامی نشدنی که دستیابی به آن نیازمند زمان و حوصله بسیاری است.

وی با اشاره به رونمایی از پروژه طوبی و سامانه دیجتالی پترا تأکید کرد: پیش از این تنها 50 هزار ایستگاه کاری در نیروی انتظامی به شبکه داخلی ما متصل بودند ولی به کارگیری این سیستم امکان اتصال تمام مأموران را به شبکه ما ممکن می‌سازد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید به این‌که این سیستم نخستین شبکه دیجیتالی دو طرفه در ایران است، خاطرنشان کرد: به کارگیری این سیستم در نخستین گام در نیروی انتظامی خواهد بود و پس از آن تمام نیروهای مسلح به آن مجهز می‌شوند و در نظر داریم تا در گام سوم تمامی کاربران دولتی و خصوصی امکان استفاده از این سیستم را داشته باشند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: