جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 شهريور 1393     
شرکت پیمانکاری داراکن،مسیر والگروو در غرب سیدنی را نوسازی و به روز می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت پیمانکاری استرالیایی داراکن قراردادی را برای نوسازی مسیر والگروو در غرب سیدنی به عهده گرفت.

وزیر راه و ترابری نیو سوت ولز گفت:"هدف نوسازی جاده قدیمی والگروو این است که دسترسی به مناطق تجاری و مشاغل غرب سیدنی بهبود یابد و امنیت برای کاربران جاده ای ،که شامل تعداد زیادی خودروی سنگین که بین مسیر اِم 4 و اِم 7 هستند،افزایش یابد."

دولت نیو سوت ولز 95 میلیون دلار بودجه برای این نوسازی که شامل ساخت 400 متر مسیر اتصالی و تعریض 1 کیلومتر از مسیر والگروو در تقاطع اِم 7 است،در نظر گرفته است.

"کار هایی که در این پروژه صورت می گیرد همچنین شامل نصب چراغ های راهنمایی جدید،حفظ و نگه داری از دیوار ها و چراغ های روشنایی شهری،بهبود شبکه زهکشی و فضای سبز این منطقه است."

در جولای سال گذشته،دولت نیو سوت ولز مسیر ارتباطی 3.1 کیلومتری را در اِرسکین پارک،که موجب باز گشایی هزاران هکتار از زمین های بلا استفاده به منظور توسعه و اشتغال زایی می گردد،را کامل نمود.

یکی از اعضای مجلس قانون گذاری نیو سوت ولز گفت:این نوسازی به بهبود ایمنی مسیر ها و نواحی شهری کمک خواهد کرد و باعث انتقال مسیر حرکتی خودرو های سنگین از ناحیه شهری به بزرگراه اِم 4 و اِم 7 خواهد شد.

این پروژه در ماه اکتبر آغاز می گردد و تا اواسط 2016 به پایان می رسد و در سریع ترین زمان ممکن بازگشایی خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: