جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 بهمن 1392     
آخرین توصیه‌ها به داوطلبان کنکور ارشد

تسنیم: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره آخرین توصیه‌ها به داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد گفت: این آزمون در صبح و عصر فردا در ۱۶ کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 950 هزار و  943 داوطلب در 136 کد رشته امتحانی برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 493 هزار و 722 نفر زن و 457 هزار و 221 نفر مرد هستند.

وی افزود: تا ساعت 8 امروز تعداد 670 هزار داوطلب نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آزمون اقدام کرده‌اند.

توکلی یادآور شد: به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت خود اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در فرصت باقی مانده نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1393 طی روزهای 16، 17 و 18 بهمن‌ماه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در 62 حوزه امتحانی برگزار می‌شود که از این تعداد 7 رشته امتحانی از 136 کد رشته امتحانی شامل مجموعه زبان روسی، مجموعه زبان آلمانی، حسابداری، مجموعه مدیریت، آمار، مدیریت بحران و مجموعه مهندسی مکانیک با حضور 176 هزار و 475 داوطلب در صبح فردا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: 9 کد رشته امتحانی شامل مجموعه علوم جغرافیایی، مجموعه حقوق، مجموعه علوم‌سیاسی و رابط بین‌الملل، مطالعات دفاعی استراتژیک، اطلاعات استراتژیک، مجموعه مهندسی نقشه‌برداری، مجموعه مهندسی عمران، مجموعه مهندسی نساجی و تکنولوژی نساجی، مجموعه مهندسی نساجی شیوه نساجی و الیاف شناسی با حضور 165 هزار و 613 داوطلب بعد از ظهر فردا برگزار می‌شود.

توکلی خاطرنشان کرد: آزمون‌های صبح کارشناسی ساعت 7/30 و بعد از ظهر ساعت 14/30 برگزار می‌شود و بدیهی است درب حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌شود.

وی به داوطلبان توصیه کرد: اصل کارت ملی و شناسنامه به همراه چند مداد سیاه نرم، مداد پاک کن و مدادتراش به همراه یک سنجاق را همراه خود داشته باشند و از به همراه داشتن موبایل، پیجر، ماشین حساب حتی به صورت خاموش خودداری کنند. از نت بردای و یادداشت نمودن پاسخ سوالات برای بررسی بعد از آزمون و رد و بدل کردن هرگونه وسیله و خارج کردن اوراق امتحانی یا پرینت کارت خودداری کنند در غیر این صورت داطلب تخلف کرده و با او به مثابه یک متخلف از سوی مراجع قضایی رفتار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از آنجا که در حوزه‌های امتحانی مکانی برای نگهداری وسایل اضافی پیش‌بینی نشده، لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود از به همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنند.

وی در خصوص برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد در مناطق شمالی و برف‌گیر کشور، گفت: نمایندگان سازمان سنجش به این مناطق اعزام شده‌اند و سازمان  نیز پیگیر مسائل موجود هست و البته با هماهنگی استانداران و فرمانداران مناطق تلاش می‌شود آزمون کارشناسی‌ارشد در شرایط مناسبی برگزار شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: