جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 شهريور 1393     
اتمام فاز نخست پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام حسین

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 7 از افتتاح فاز اول پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام حسین (ع) واقع در این منطقه خبر داد.

رضا نگهبان با اعلام این مطلب گفت: به دلیل تردد مراجعه کنندگان به بیمارستان امام حسین (ع) و بار ترافیکی سنگینی که در خیابان شهید آیت اله مدنی ایجاد می شد احداث پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام حسین (ع) را دستور کار این منطقه قرار دادیم.

وی تصریح کرد: به منظور رفع مشکل کمبود پارکینگ و از همه مهم تر بهبود شرایط تردد برای مراجعه کنندگان به بیمارستان، فاز اول اجرای پروژه احداث پارکینگ طبقاتی در بیمارستان امام حسین(ع) افتتاح شد.

وی در تشریح فضای پارکینگ، خاطرنشان کرد: این مجموعه ی در حال ساخت، دارای 2 طبقه زیرین و 1 طبقه روی زمین و با فضایی با ظرفیت حدود 450 جای پارک بوده که با همکاری و تعامل مسئولین شهرداری و بیمارستان امام حسین(ع) ظرف مدت یک ماه آینده آماده بهره برداری کامل خواهد بود.

مدیر ارشد شهرداری منطقه 7 در ادامه از احداث مسجد دو درب در محوطه بیمارستان امام حسین(ع) توسط شهرداری منطقه خبر داد و اظهار داشت: افتتاح همراه سرا برای اسکان همراهان بیماران مراجعه کننده از شهرهای دیگر به این بیمارستان نیز از دیگر برنامه های اجرایی مدیران شهری این منطقه برای خدمت رسانی به شهروندان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: