جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 بهمن 1392     
قدرداني سازمان حفاظت محيط زيست از معاونت ترافيك شهرداري تهران

به گزارش شهرداری نیوز ، معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان «نمايشگاه كودك و نوجوان و هواي پاك» كه از ششم تا نهم بهمن‌ در بوستان پرديسان تهران برگزار شد، به عنوان غرفه برتر معرفي شد.

در لوح سپاس نمايشگاه به عنوان مهندس تشكري هاشمي معاون شهردار تهران صادر شده، آمده است: بنا بر اصل پنجاهم قانون اساسي، حفاظت از طبيعت و ارتقای وضعيت محيط زيست، وظيفه‌اي عمومي تلقي شده كه تنها با تلاش و مشاركت جدي اقشار مختلف جامعه و سازمان‌هاي دوستدار محيط زيست امكان‌پذير خواهد بود.

در اين لوح تقدير با تأكيد بر اين كه سازمان حفاظت محيط زيست، حمايت‌ها و كوشش داوطلبانه مجموعه حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران را ارج مي‌نهد و اين مجموعه را در افزايش كيفيت زندگي در كشورمان سهيم مي‌داند، خطاب به معاون شهردار تهران تأكيد شده است: آب و خاك ايران اسلامي، فردا تلاش شما را به ياد خواهد داشت كه پاسدار موهبت‌هاي خداوندي بوده‌ايد.

گفتني است در «نمايشگاه كودك و نوجوان و هواي پاك» كه به مدت 4 روز در بوستان پرديسان برگزار شد، معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران در غرفه‌اي با متراژ 200 متر مربع از طريق طراحي و اجراي نمونه‌اي از پارك آموزش ترافيك حضور پيدا كرد كه اين غرفه مورد استقبال پر شور دانش‌آموزان بازدید کننده قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: