جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 شهريور 1393     
تمام پروژه های پایتخت از سال 84 در برابر زلزله مقاوم هستند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران درباره مقاومت معابر پایتخت در برابر زلزله گفت: تمام پروژه های عمرانی جدید شهرداری تهران از بزرگراه‌ها گرفته تا پل ها، تونل ها، زیرگذرها، مترو و... از سال  84 به بعد در برابر زلزله مقاوم هستند.

احمد صادقی با بیان این مطلب اظهار داشت: از سال 76 مطالعاتی درباره وضعیت معابر شهر تهران از نظر موضوع لرزه ای توسط کارشناسان ژاپنی آغاز و از سال 82 قطعی شد. همچنین از سال 84 به بعد نیز تمامی پروژه های جدید عمرانی که توسط شهرداری تهران انجام شده است دارای پیوست مدیریت بحران بوده و در برابر زلزله مقاوم هستند.

وی در مورد وضعیت پروژه های عمرانی قدیمی پایتخت نیز گفت: در مورد پروژه های قدیمی تر مقاوم سازی پروژه هایی که امکان پذیر بوده انجام شده یا در دست اجرا ست. پروژه هایی که امکان مقاوم سازی آنها وجود ندارد و فرسوده اند نیز در حال جمع آوری هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: پل های ارتباطی و شبکه اضطراری شهر تهران شناسایی شده  و باید نتایج مطالعات تکمیلی در خصوص معابر شهر تهران مانند راه های خروجی و اضطراری شهر نیز مشخص شود. همچنین بحث تکمیل نواقص پروژه های قبلی نیز با جدیت دنبال شود تا شهر تهران به شهری مقام تر در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی تبدیل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: