جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 شهريور 1393     
احداث زیر گذر به منظور کاهش بار ترافیکی منطقه 3

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 3 تهران از احداث زیرگذر از بلوار آرش در محله زرگنده تا خیابان اسفندیار در محله کاووسیه خبر داد.

مهندس سلیمانی شهردار این منطقه در برنامه رادیویی صبح تهران در خصوص حجم ترافیکی این منطقه از احداث زیرگذر در  محله زرگنده و امتداد آن تا بزرگراه شهید مدرس و بلوار آفریقا خبر داد و افزود: با اجرای این زیرگذر ، بار ترافیکی بزرگراه های شهید مدرس و کردستان و خیابان های شهید دستگردی ، میرداماد و ولی عصر (عج) همچنین بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا حدودی کاسته می شود.

مهندس سلیمانی در ادامه با اشاره به سرانه ی بالای استفاده از خودروهای شخصی در منطقه 3 گفت : بر اساس آمار موجود سرانه استفاده از خودرو در این منطقه نزدیک به 2 خودرو برای هر خانوار است در صورتی که معابر این منطقه گنجایش این تعداد خودرو را ندارند.

وی در خصوص تغییر کاربری املاک این منطقه نیز خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح ترافیک در مناطق مرکزی شهر تهران ، کاربری های اداری بیشتر به سمت مناطق شمالی شهر تهران سوق پیدا کردند که این موضوع بار ترافیکی مضاعفی را به سمت  معابر این منطقه سوق داده است .

شهردار منطقه 3 افزود: بی شک اجرای  پروژه های کلان توسعه خطوط مترو و اتوبوسرانی که مورد تاکید شهردارمحترم تهران است می تواند تا حدودی در کاهش این معضلات ترافیکی موثر واقع شود.

وی در ادامه در خصوص معضل کمبود پارکینگ خاطرنشان کرد: شهرداری تهران بر اساس ضوابط شهری و طرح تفصیلی کلیه سازندگان را ملزم به تامین پارکینگ کرده است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: