جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 شهريور 1393     
نظافت مستمر و روزانه اتوبوس های شهری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: نظافت و شستشوی اتوبوس ها یکی از درخواست هایی بود که شهروندان ازشرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران داشتند به همین دلیل طبق ابلاغیه ای به تمامی پایانه های شهر تهران مقرر شده ، اتوبوس ها به محض رسیدن به ایستگاه و خروج مسافران نظافت داخلی شوند.

پیمان سنندجی با اعلام این خبرافزود: در گذشته نیز اتوبوس ها هفته ای یک بار نظافت و شستشوی داخلی می شدند اما باتوجه به وضعیت آلودگی هوا که شهر تهران با ان روبه روست، نیاز به شستشوی بیشتر در اتوبوس های شهر تهران احساس می شد.

وی بااشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده سشتشوی بدنه اتوبوس ها اکنون هر شب اتوبوس ها به محض استقرار درپایانه ها انجام می شود، ادامه داد: همچنین مقرر شده است تا اتوبوس ها بعد از پیاده کردن مسافران و بازگشت به پایانه توسط نیروهای خدماتی نظافت کامل در آنها انجام می شود.

سنندجی با تاکید بر اینکه اکنون این سیستم نظافت در هواپیماها در حال انجام است و برای اولین بار ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران این برنامه را برای اتوبوس های شهری اجرایی کرده است، بیان کرد: پیش از این اتوبوس ها به سطل زباله مجهز نبوده این در حالیست که اکنون تمامی 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس شهر تهران به سطل های زباله با کیسه نایلون مجهز شده است تا مسافران برای انداختن زباله های خود از آنها استفاده کنند .

آنطور که مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران توضیح داد هر دستگاه اتوبوس در زمان استراحت نیز مورد نظافت با جاروبرقی قرار می گیرد و شیشه ها نیز لکه گیری و شستشو می شوند و در مجموع برابر درخواست شهروندان  نظافت و شستشوی صندلی ها و کف اتوبوس به طور مستمر در طول روز انجام می شود.

وی با بیان اینکه شستشوی روزانه اتوبوس های شهر تهران از پایانه علم و صنعت شروع شده است، یادآور شد: نزدیک به یک ماه است که در پایانه علم و صنعت این طرح اجرایی شده است و از چهارشنبه 29 مردادماه نیز به تمامی پایانه های شهر تهران ابلاغ شده نظافت و شستشو اتوبوس ها در هربار سرویس  دهی در روز از امروزآغاز شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درپایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری شهروندان درپاکیزه نگاهداشتن اتوبوس های پایتخت تاکید کرد:پیش بینی می کنیم که با رعایت نظافت دو سویه هم از سوی شهروندان و هم از سوی شرکت واحد در نگهداری اتوبوس ها ، وضعیت نظافت اتوبوس ها بهبود یابد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: