جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 شهريور 1393     
صندلی نامرئی/عکس

خبرآنلاین: کمپانی نوظهور noonee چیزی شبیه تسمه هوشمند ساخته که روی پاها و سایر قسمت‌های تعریف‌شده قرار می‌گیرد و برای هوشیار ماندن کارگرانی که ساعت‌ها در خط تولید مجبور به ماندن در یک وضعیت هستند، ایده‌ای عالی به نظر می‌رسد.

دستگاه پشتیبان با قفل شدن روی یک وضعیت فیزیکی کارگر یا هر انسان دارای این تسمه هوشمند را نگه می‌دارد و امکان استراحت در هر جا و مکانی فراهم می شود.

 

این وضعیت می‌تواند پشت ریل تولید باشد، می‌تواند هنگام دریل کردن فلز یا هر سطح سختی باشد که نیاز به ماندن به مدت طولانی را دارد، و یا حتی می‌تواند به‌عنوان وسیله استراحت  برای کارگری باشد که هم می‌خواهد کار کند و هم کمی به‌اصطلاح لم دهد! تمام حالات گفته‌شده با این تسمه هوشمند امکان‌پذیر می‌شود.

ترکیب آلومینیوم و فیبر، صندلی نامرئی را به ارمغان می‌آورد که با استفاده از باطری نگه‌دارنده، وزن بدن انسان را روی خود سوار کرده و ضمن تحمل وزن بدن، جلوی فشار اضافی را می‌گیرد و درمجموع باعث می‌شود انسان انرژی خود را تحلیل نبرد و انرژی روی قسمت‌های موردنیاز بدن انسان مثل دست‌ها تمرکزیافته و صرف کار فیزیکی از این نوع شود.

هرچند محصول این کمپانی سوئیسی در مرحله اولیه تحقیق و تولید است اما کمپانی‌های اتومبیل‌سازی آئودی و بی.ام.و در نظر دارند پروژه‌های مشابه را برای کارگران خود به‌زودی راه‌اندازی کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: