جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 30 مرداد 1393     
گرد و غبار در جنوب پایتخت

فارس: فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امروز در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات آذربایجان شرقی و نیمه شمالی آذربایجان غربی به خصوص در ساعات بعداز ظهر شاهد رگبار باران و در برخی ساعات رعد و برق و وزش باد باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر عمومی و مسیل‌ها را در برخی از استان‌های مذکور، دور از انتظار ندانست.

وی ادامه داد: بارش‌ها به شکل پراکنده‌تر در اردبیل، فارس، هرمزگان و جنوب کرمان ادامه می‌یابد.

گودرزی همچنین بیان داشت: انتظار می‌رود فردا عمده بارش‌ها و رگبار و رعد و برق را در ارتفاعات لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری و فارس شاهد باشیم.

وی با اعلام اینکه بارش‌ها به شکل خفیف‌تر در ارتفاعات مرکزی البرز ادامه می‌یابد، افزود: طی روز شنبه هفته پیش‌رو در فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی، گلستان و لرستان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

گودرزی همچنین با اشاره به وزش شدید باد در کشور عراق، ابراز داشت: به سبب وزش باد در کشور عراق طی امروز و فردا انتظار می‌رود غرب و جنوب غرب کشور (ایلام و خوزستان) شاهد بروز پدیده گرد و غبار باشد.

وی همچنین از وزش باد نسبتاً شدید در شرق و جنوب سمنان خبر داد و گفت: بر این اساس طی 3 روز آینده به سبب وزش باد نسبتاً شدید در جنوب و شرق استان سمنان، انتظار می‌رود در قم، جنوب تهران و شرق اصفهان شاهد بروز پدیده گرد و غبار باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه آسمان تهران طی امروز صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیان داشت: این در حالی است که در شهرهای جنوبی پایتخت پدیده گرد و غبار مشاهده می‌شود.

گودرزی بیشینه دمای هوای تهران را طی روز جاری 36 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: دمای هوای این کلان‌شهر طی روزهای جمعه و شنبه به 34 درجه سانتیگراد می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: دمای هوای اکثر نقاط کشور تا اوایل هفته آینده کاهش می‌یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: