جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 بهمن 1392     
وقت آن رسیده که مطالبات حمل و نقلی کلان شهرها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری بیست و پنجمین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک 14 کلان شهر کشور در صبح روز چهارشنبه نهم بهمن به میزبانی تهران خبر داد و گفت: در این نشست مهم ترین مسائل کلان شهرهای کشور در حوزه حمل و نقل و ترافیک مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در این جلسه در خصوص آخرین دست آوردهای کلان شهرها بحث و بررسی شده و تجربیات موفق این شهرها در زمینه کاهش و کنترل ترافیک و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل عمومی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به این که در این نشست سیاستها و برنامه های راهبردی کلان شهرها در زمینه توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی در سال 93 مورد تبادل نظر قرار می گیرد، اظهار کرد: علاوه بر تهران در سایر کلان شهرهای کشور نیز به شدت نیازمند توسعه حمل و نقل عمومی و زیرساخت¬های مورد نیاز هستیم و وقت آن رسیده که مطالبات حمل و نقلی کلان شهرها مورد توجه قرارگیرد.

مهندس تشکری هاشمی با بیان این که بررسی احکام لایحه بودجه سال 93 و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز در ارتباط با موضوعات حمل و نقلی در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: علاوه بر این نسبت به تعیین پروژه های محوری و محورهای مهمی که با دستگاه¬های اجرایی مورد پیگیری قرار می گیرد نیز بحث و تبادل نظر به عمل خواهد آمد.

رییس کمیته معاونان حمل و نقل و ترافیک کلان شهرهای کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست که با اهتمام دبیرخانه کلان شهرهای کشور و به میزبانی شهرداری تهران برگزار می شود، برنامه نیم روزه ای نیز به منظور بازدید از برخی پروژه های حمل و نقلی تهران نیز پیش بینی شده که در جریان آن حاضران در نشست مذکور از نزدیک با این پروژه ها آشنا خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: